Jeg kunne godt tænke mig at få andre webshop ejeres erfaring med diverse firmaer der styrer lager, pakning, forsendelse. Igennem de tre år har jeg brugt et mindre firma på Sjælland, men synes at der efterhånden er flere ting jeg utilfreds med. Blandt andet at det ikke er en rigtig variabel omkostning som jeg ønsker, da der kommer nogle ad-hoc timer oveni som jeg intet har styr over. Samt har de vejledt mig dårligt i forhold til spedition til fx Norge så jeg har tabt penge. Men det jeg er mest bekymret over, er en meget arrogant holdning til spørgsmål til faktura og kritik. Jeg har et lille firma med cirka ti daglige ordrer, og mange forskellige produkter. Jeg ønsker fortsat at udlicitere dette, men at have en variabel udgift, samt skal firmaet ligge max 60 km fra København. Jeg vil meget gerne høre jeres erfaringer, også gerne vedr fragt til Norge. Jeg er lige gået tilbage til Post danmark vedr Norge, da det viste sig at GLS tager en formue for nordlige postnumre. GLS bruger jeg på danske ordrer da de koster det halve at PostDanmark, og DPD kun duer til firmaer. |
Hej,
Prøv at kontakte CS Logistics ApS vi kan tilbyde en god og gennemskuelig service.