Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelancejournalistisk virksomhed: Det gode firmanavn?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er i færd med at starte egen virksomhed op og har i flere dage gået og tygget på det gode firmanavn. Jeg arbejder som journalist, og i min egen virksomhed skal jeg arbejde med blandt andet følgende arbejdsopgaver:

- Almindelige freelancejournalistiske opgaver som skrivning af features, portrætter og.lign til dagblade og andre medier
- Kommunikationsopgaver som skrivning af pressemeddelelser, nyhedsbreve samt pressecoaching for organisationer/virksomheder
- Holde journalistiske workshops og oplæg for webbaserede nyhedssites (eksempelvis hbold.dk og feltet.dk)
- Potentielt set skrive bøger og arbejde som personlig rådgiver (der er kontakt til potentielle samarbejdspartnere, men ikke afsluttede aftaler pt.)

Jeg vil først og fremmest gerne afspejle, at der er tale om en journalistisk virksomhed. Jeg vil også gerne have med, at der er tale om almindelige journalistiske opgaver, men at jeg også varetager kommunikationsopgaver og rådgivningsopgaver, herunder pressecoaching m.v.
Desuden kommer jeg til at have kunder over det meste af landet, hvilket jeg selv har tænkt ind i følgende forslag til et firmanavn.

Cross Country Media & Consulting

Hvordan lyder det i jeres ører? Jeg er meget interesseret i input, så hold jer ikke tilbage :-)

Mvh.
Michael

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:10

Jeg bruger af og til en dygtig freelancejournalist.
Jeg har et par stykker, som jeg foretrækker, fordi jeg har gode erfaringer med dem.
Den ene bruger sit eget navn som firmanavn. Hendes firmanavn kan jeg huske.