Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords "stilstand"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
En ven kom egentlig, med et meget godt spørgsmål forleden.

Ved at benytte google adwords, bliver ens site vist rundt omkring på nettet- bla. bla. bla og vi kender historien.

De først to uger, fik han stigende og stigende antal visninger, helt op til 25.000. Det kørte jo på skinner, så han lod sine søgeord være og ligesådan med de annoncer han havde skrevet.

Men fra den ene dag til den anden "krakkede" det hele? Visningerne røg ned under 2.000 og det samme, grimme fald, gjorde sig gældende med antal klik osv.

Han spurgte mig om jeg havde et forslag, men da jeg har et yderst begrænset kendskab til google, svarede jeg bare, at han måtte blive ved med, at ændre sin annoncer og komme på andre søgeord.
Men dét er ikke holdbart.

Andre som har stiftet bekendtskab med dette? Er det kun i starten, at man skal forvente det kører på skinner?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:07
Han skal især holde øje med klikprisen. Hvis andres klikpris er kommet over hans, så kan det godt være en årsag til at hans visninger er faldet.

Han bør ligge mellem nr. 2 og 5 med klikprisen.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:11
Yeah, altså han ligger faktisk super lunt i svinget. Ranking på over 2.5 på samtlige af hans keywords ......

Men ja, det kan vel være, at det lige kommer an på de klik-priser der. Men så kan det da hurtigt "løbe løbsk", hvis samtlige konkurrenter langsomt, sætter prisen op og op og op - Det er da skruen uden ende.

Er der fx andre grunde til at den er faldet så kraftigt?

Den med klik-prisen er blevet givet videre - så får vi, at se.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)