Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Montør til solcelleanlæg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg står i en suitation at jeg skal bruge en masse montør til at opsætte solcelleanlæg på Sjælland.
Jeg har før søgt montør der ikke havde prøvede det før, men pga travlhed har jeg ikke til til at oplære holdende, og derfor er det et meget vigtigt krav, at i enten ved hvordan det gøres eller i har prøvede det før.

Mine krav er:

- Min. 1 uddannet tømrer eller elektriker på holdet (Lærling eller arbejdsmand som anden mand.)
- Du har selv bil og mulighed for at hente anlægende i køge før opsætning
- Tage min. 4 opsætninger om ugen (1, mandag - 1, Tirsdag - 1, Onsdag - 1, Torsdag - Opfølgning fredag)

Fremgangs måden er at i modtager en mail hver lørdag med det antal opgaver i vil kunne tage og så er det bare at klø på hele ugen. 
Kontakt mig gerne på PM her hvis det har interesse.
Det er vigtigt vigtigt vigtigt i selv vil kunne arbejde selvstændigt.
Jeg kan garantere arbejde frem til Nytår, men nok også langt inde i det nye år.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 19:21

Hej.

Prøv evt. at kontakte solarmagic.dk - Jeg ved at han har fat i både hoved og hale med den slags opgaver.

Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Resultat byg Skrevet kl. 12:14

Hej jeg har mit eget entrepernør firma. Og har lavet masser af den slags opgave, og jeg har faglærte folk til det. Du er meget velkommen til at kontakte mig på. Mobil: 26 21 21 22. for at få en snak, glæder mig til at hører fra dig Hilsen Mike D.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:28

Hvis du nu får fat på en Installatør så kan han også sætte converteren op ;)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)