Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske Netbetaling og Nordea e-betaling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Danske Netbetaling og/eller Nordea e-betaling kan det svarer sig at bruge kr. 1.000 på oprettelse af disse?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:53

Det er umuligt at svare på, uden at have flere oplysninger. For nogle kan det godt, for andre kan det ikke.

På mine webshops, har jeg valgt ikke at gøre det. Det er ud fra den overbevisning, at jeg endnu ikke er støt på nogle, som havde netbank, men som ikke havde kort. Dvs. at jeg tror ikke på, at det vil øge mit salg, at have netbank betaling.

Det tror jeg generelt vil gælde de fleste shops, men det er klart at hvis man har flere hundrede ordrer om dagen, så kan det være en fin idé, da de 1000 kr. så er peanuts.

Jeg ser dog mere netbank-betaling som en service man yder kunderne. Der er nok nogle i Danmark som vil foretrække at betale sådan her, og så er det jo bare en fed service at yde :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:24

jeg vælger netbank betaling hvor den er mulig - for at slippe for at skulle ned og hente kort og indtaste tal - nemID har jeg tilgængeligt da det bruges til andre ting - men som Casper skriver skal der vel lidt til før det rigtigt betaler sig - og jeg fravælger jo aldrig en handel i mangel på netbank betaling

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 11:26

Hvor har du bankkonto og er det privat eller erhvervskunder du primært har som kunder? 

Har du desuden haft efterspørgsel fra dine kunder efter denne betalingsform? 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)