Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for PM på amino

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg ser et indlæg, der beskriver en virksomhed, som jeg gerne vil give et særligt tilbud, må jeg så sende en PM, eller gælder de samme regler som for kontakt ved mail?

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 00:41

Jeg giver tit tilbud herinde... Aldrig blevet mødt med sure miner og det er jo teknisk set amino, som bestemmer hvad der må skrives her... Mener ikke der er et problem i det :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 01:26

Simon Hansen:
Jeg giver tit tilbud herinde...

Også i private beskeder?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 01:29

Jeg syntes personligt at det er pisse irriterende når man modtager den slags PB's.

Jeg sletter dem bare, og gider ikke bruge min tid på at svare tilbage.

Måske det er derfor du aldrig har fået en sur tilbage melding. mener dog ikke at have modtaget noget fra dig tidligere.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 12:30

Michael R. Gertz:

Jeg syntes personligt at det er pisse irriterende når man modtager den slags PB's.

Måske det er derfor du aldrig har fået en sur tilbage melding. mener dog ikke at have modtaget noget fra dig tidligere.

Nej nej, forstå mig ret! Jeg skriver til enkelte personer. Fx hvis en person hentyder til, at han kunne være interesseret i artikler fra en eller anden, så har jeg ingen hæmninger og smider også selv en pm, med mit tilbud. Jeg skriver self. ikke den samme besked til 500 personer og jeg tror maks. jeg har kontaktet 20 på de 2-3 mdr. hvor jeg har gjort det. Så så meget gør jeg altså ikke i det :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:42

Michael R. Gertz:

Jeg er også en smule træt af dem. Jeg besvarer dem dog altid (tror jeg), men det skyldes mere min gode opdragelse, end fordi jeg har lyst :o)

Men det tangerer spam, og jeg er helst fri for de henvendelser. Så hvis Amino "lige" ville lave et "Reklamer, nej tak" logo man kunne smide på PB knappen, ville det være et tiltag jeg ville tage imod med kyshånd :o).

Men jeg tror også mest at disse private tilbud, er et forsøg på at omgås Plus reglerne, for at give tilbud via Amino.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 14:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

En PM er at sammenligne med en email.

Dvs. sender man uopfordrede reklamer via PM, overtræder man markedsføringsloven omkring spam.

Det er uanset om man sende én eller mange.

Man kan være ret sikker på at lande på vores IP-filter, hvis vi får flere anmeldelser på samme afsender.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47160
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:
jeg er helst fri for de henvendelser. Så hvis Amino "lige" ville lave et "Reklamer, nej tak" logo man kunne smide på PB knappen, ville det være et tiltag jeg ville tage imod med kyshånd :o).

Jeg svarer også altid men har heller ikke spor lyst til dem. Værre er, at jeg er lidt for aktiv herinde (og det er så det - og jeg kan li det Smile) men det giver en del som så skriver PB for at få råd om regnskab e.l. og det er jeg ikke så vild med, for dels har andre jo ikke lige glæde af rådet, og dels kan jeg jo råde forkert - hvilket jeg også kan i forum, men der kan andre jo så korrigere mig.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)