Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside eller blog?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Fra  RedderRuby Costume Design Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kostumedesigner og får primært mine "kunder" (indtil videre teatre) ved selv at kontakte dem, men det ville jo ikke gøre noget hvis nogle fik interesse for mig som designer gennem min synlighed på nettet... ;-)

Jeg har pt. en hjemmeside, en blog og en facebookside. Min hjemmeside trænger for alvor til en makeover og til at jeg fremadrettet selv kan lægge nyt op på siden...

Men pludselig kom jeg i tvivl om, hvorvidt det er nødvendigt med en hjemmeside? Skal jeg hellere gøre min blog til min hjemmeside? Hvad er jeres  råd til mig? Har jeg brug for alle tre dele, eller skal jeg udelade noget af det? 

Jeg er helt ny her på amino og glæder mig til at høre fra jer!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 00:15

En mulighed er, at du laver nogle faste sider, fx "kontakt, forside, cv, referencer" osv.

Og så derudover lave en blogside (kan i hvert fald gøres, hvis du bruger wordpress), hvor alle dine nye indlæg vil ligge. Hvis du vil fokusere på seo, kan dette også have ok fordele :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 00:21

Hej Malene, velkommen til! :)

Som simon nævner så er det muligt at installere Wordpress på din hjemmeside, og så lave nogle faste sider som indenholder fast materiale som du kan opdatere frit, og samtidig lave en "nyheds" side hvor du kan blogge osv. :)

Derudover så er Wordpress gratis og rigtig let at bruge :) Håber det hjalp lidt.

Mvh.
Benjamin Nielsen 

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 06:09

jeg ville flytte det over på et eget domæne det ville klart styrke siden troværdighed

her er par videoer hvordan man gør det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 08:37

Hej Malene,

Jeg vil anbefale dig, at installere en blog på din hjemmeside, da der så er mulighed for, at lave SEO arbejde om det du laver.

Men for at det skal fungere, så skal din hjemmeside, som du selv siger, have en ordentlig design-mæssig overhaling :-)

Din hjemmeside kunne godt have brug for at udtrykke provokation og stil - lige som dine kostumer.

Du kan kontakte mig hvis du har interesse i forslag til hvad du kan gøre med din hjemmeside, og hvordan jeg kan hjælpe dig.

Mvh

Daniel Sørensen

http://djsmedier.dk/ 

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Tilmeldt 17. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Fra  RedderRuby Costume Design Skrevet kl. 21:34

Tusind tak for hjælpen alle sammen. Jeg regner med at udvide min blog og får flyttet domænenavnet hertil. ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)