Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopdanmark HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle!

 

Jeg har problemer med ordresystemet i mit Shopdanmark webshop.. Og de holder åbenbart ferie og kan ikke hjælpe mig.. Så håber nogen herinde også bruger shopdanmark og evt har prøvet det samme. Det skal siges at jeg IKKE er it-nørd, så jeg kan cirka ingenting hvad angår programmering eller noget.. Kun trykke på knapper :)

 

Men anyways, her er det største problem:

 

Når kunder bruger en rabatkupon, kan systemet ikke finde ud af at momsen ikke skal udregnes af det den kalder subtotal, men af subtotal minus rabatten.!!

 

Der er så en rubrik der hedder "re-calculate tax" inde under indstillingerne for rabatkuponer. Hvis jeg ændrer den fra NONE til STANDARD, kan den lige pludselig godt finde ud af at regne den korrekte moms når der bruges rabatkupon, men så giver den lige pludselig ekstra 1% rabat på subtotalen!!! Den skriver det ingen steder, men når jeg regner beløbene sammen passer det ikke. Og differencen (som altid er til kundens favør) passer præcis med 1% af subtotal!!

 

Har også nogle problemer med når jeg opretter eller ændrer allerede afgivne ordrer. Men det er ikke nær så vigtigt som at kunne få den korrekte pris og moms angivet!

 

Håber der er nogen der er eksperter i shopdanmark herinde der kan hjælpe !

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, mange tak. Prøver derinde!
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)