Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis tekstforfatter (Journaliststuderende)

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det var et rigtigt godt tilbud og udførelse.

Jeg har fået lavet en tekst på min hjemmeside, som I kan se her, hvis I har lyst: Opret konkurrence

Tak for et godt stykke arbejde.

Venlig hilsen Tabita Zinck.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 23:00

Takker mange gange for min tekst, den er rigtig god og har tilføjet den til min shop (Den er nede for oprettelse, så kan ikke ses før shoppen går live).

Tak :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 08:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Byskov:

Hej Jacob.

For det første synes jeg, at det er utrolig uprofessionelt og meget lidt respektfuldt, at du vælger at køre en debat herinde sideløbende med vores mailkorrespondance. Jeg har taget tiden til at skrive en begrundelse på dit afbud - så vis lidt respekt!

Det eneste jeg har spurgt om herinde er om andre har fået deres tekst, da jeg ikke har. Ved så ikke om det er uprofessionelt fra min eller din side, da det er dig der lover gratis tekster til alle der skriver inden tirsdag. Som jeg ser det er jeg den 6. person der skriver de gerne vil have en tekst, så burde i måske ikke tage "først til mølle"? Frem for, det er lettest og hurtigt. Vil nu ikke sige at en tekst omkring ejendomsmægler hvor i helt selv bestemmer hvordan i vil kæde den på ejendomsmægler, er for svær en opgave?

Så må i skrive i jeres introduktion til jeres "gratis tekst til alle" at i selv håndplukker teksterne og afviser andre :)

Synes bare det er skuffende.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 08:44

Jeg er tilfreds med min tekst! I skriver bare når i deler ud en anden gang :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)