Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside som dba

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Vi står og skal lave et skoleprojekt, og har en ide som er tilsvarende dba, men istedet for at sælge sine brugte ting, kan man leje dem ud. Hvad vil det koste at lave en hjemmeside som dba?

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 10:25
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:43

Du kan bruge freelancer.com til at få lavet sådan et projekt til ja omkring 500-700 dollars. Du skal bare sætte dig ind i hvordan du helt præcist vil have det skal fungere og at du er klar til at gør det klart for vedkommende på engelsk med alt fra design og funktioner. 

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:43

Som Martin også skriver. så har et system som DBA været oppe og vende en del gange snart her på amino.dk

Men prisen vil være meget høj, hvis i ønsker et site som dba

Man kan dog starte ud med de mest basale ting på sitet, og så senere bygge resten på.

Men da det er et skoleprojekt i skal igang med, så er et system som dba nok ikke lige det i skal gå efter.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:45

Labera_Lege:

Du kan bruge freelancer.com til at få lavet sådan et projekt til ja omkring 500-700 dollars. Du skal bare sætte dig ind i hvordan du helt præcist vil have det skal fungere og at du er klar til at gør det klart for vedkommende på engelsk med alt fra design og funktioner. 

et system som dba.dk for $500-$700. Det vil jeg sgu gerne se. Det system vil ikke kunne i nærheden af 10% af hvad dba.dk kan, det vil jeg godt garantere for.

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:54

Michael R. Gertz:
et system som dba.dk for $500-$700. Det vil jeg sgu gerne se. Det system vil ikke kunne i nærheden af 10% af hvad dba.dk kan, det vil jeg godt garantere for.

Du vil blive forbløffet over hvad du kan få for pengene derinde :)

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:00

Måske du bare skulle gå efter et simpelt køb/salg script.

Der findes mange gode endda gratis derude..

Prøv at se efter (Classified) scripts

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)