Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min app

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har en app liggende på App Store og Google Play og vil høre om nogle af jer flinke Aminoer har lidt tid til overs til at give mig lidt feedback på den. App'en hedder CPR-Validering og kan som navnet siger, tage næsten alle CPR numre og tjekke om de er gyldige og hvilket køn de ejes af. App'en benytter en metode, udviklet af CPR administrationen selv.

Appen findes på https://itunes.apple.com/us/app/id568483083 eller http://play.google.com/store/apps/details?id=niclas.hedam.cpr

På forhånd tak!

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker i hvert fald efter hensigten :-)
Skal den på sigt kunne mere?
Jeg overvejer selv at gå i gang med en app, men savner lidt Info om hvad omkostninger vil løbe op i.
Bare som en lille indikation, kan/vil du fortælle hvad du indtil nu har betalt? Gerne på en pm.

På forhånd tak.
God weekend.
/Thomas.

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

App'en har pt. ikke kostet mig noget, da jeg selv er en udvikler med licens. Spørger om feedback, da der har været et par onde sataner og givet mig nogle dårlige ratings. Derfor vil jeg lige høre om der er noget der kan gøres bedre.

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke en stor fan af designet. Synes ikke det har det der "apple feel" og derfor virker det ikke ret indbydende.

Samtidigt kan jeg ikke forestille mig en situation hvor jeg lige ville rive telefonen frem og tjekke et cpr nr? Men måske du har et eksempel?

Men klart, designet, det spiller ikke og slet ikke på ipad versionen.. Hvad med en log over de seneste 10 søgninger, eller sådan noget?

Men kan vel også udnytte kameraet til at lave en skanner der kan skanne sygesikringskortets stregkode, der ligger, så vidt jeg husker, også ens cpr nr. i?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Kjærgaard:
Samtidigt kan jeg ikke forestille mig en situation hvor jeg lige ville rive telefonen frem og tjekke et cpr nr? Men måske du har et eksempel?

App'en benyttes af bla. billetkontrollører for at tjekke, om passagerer uden billet opgiver ægte CPR. Samtidig har jeg hørt nogle historier om nogle selstændige der også benytter app'en.

Thomas Kjærgaard:
Men klart, designet, det spiller ikke og slet ikke på ipad versionen.

Jeg tager et kig på om iPad layoutet fucker op og så vil jeg rette det.

Thomas Kjærgaard:

Hvad med en log over de seneste 10 søgninger, eller sådan noget?

Men kan vel også udnytte kameraet til at lave en skanner der kan skanne sygesikringskortets stregkode, der ligger, så vidt jeg husker, også ens cpr nr. i?

Tak for gode idéer. Begge vil jeg kigge på mulighederne for at implementerer :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)