Jeg har postet et indlæg her på siden for et par dage siden angående bannerreklamer. Nu er vi stødt på endnu et problem eller udfordring om man vil. Det er denne hjemmeside det drejer sig om www.massage247.dk Vi pønser på at sætte vores side op, så man selv kan melde sig ind og rette/opsætte sin egen annonce istedet for at vi gør det. Her følger spørgsmålene. Vi har læst os til at det har med php og mysql at gøre, er det rigtigt? Hvad er prisen for at få det lavet, og kan man evt. finde folk til det her på siden? Hvor lang tid tager sådan et projekt?
Jeg vil anbefale jer at kigge lidt på wordpress og et theme som hedder Classipress . Dette giver jeres brugere mulighed for at oprette en profil og opsætte egne annoncer. I systemet er der mulighed for at man kan betale for at få sin annonce fremhævet, og månedlig betaling for profil, osv. I kan sætte wordpress op nemt og gratis, og classipress koster vist 6-700,-. Selve systemet vil kunne sættes op på et par timer, og dertil kommer så tilpasning af det, som I/du sikkert selv vil kunne klare forholdsvist nemt.
I er velkomne til at kontakte mig på en PB, hvis I har brug for en hånd. Jeg kunne i øvrigt også være interesseret i at annoncere for jeres site.
Hvis i vil have lavet sitet i noget Wordpress eller andet CMS, hvor det er langt nemmere at rette i indholdet, er i velkommende til at kontakte mig, via PB eller michael (a) ringhus (dot) dk
Tryk din ind på vores profil, via vores navn her, på den sidde er der en grøn knap under vores profil billed.
Den er vidst nok ikke synlig hvis du har adblocker installeret.