Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intro og Outro til mine videoer på YouTube

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har fået skabt en Intro og en Outro til mine YouTube-videoer, hvori jeg anmelder musik. Hvordan synes I, at de ser ud, OG - ikke mindst - synes I, at der skal være en decideret video af mig, der anmelder musikken imellem Intro'en og Outro'en, eller er det godt nok, hvis der bare er et CD/album-cover, mens jeg taler "over" billedet?

Jeg ved godt, at billedet i så fald ikke er så "spændende", men hvis anmeldelsen er så kort som 30-45-max. 60 sekunder, ville det så muligvis ikke være interessant nok, såfremt man er i målgruppen for musiknørder? :-) Eller hvad siger I?

Intro:

5241.Volt_and_Volume_Intro33.mp4

Outro:

2425.Volt_and_Volume_Outro33.mp4

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:54

Ville blive rigtig glad for lidt feedback, især hvad angår dét med, at man kun ser et album-cover og ikke mig :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:11

Undskyld, at jeg trækker tråden op endnu engang. Såfremt der ikke kommer nogen respons på den, skal jeg nok lade den ligge, dét har I mit ord på. Embarrassed

Og en tekstforfatters ord er faktisk en hel del værd. Wink

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:01

Hej Thomas

Hermed min ærlige mening frit fra leveren.

Din grafik er jeg ikke overdrevet vild med. Det bliver lidt langtrukkent når der ikke sker mere end der gør. Samtidig er selve logoet relativt småt, og vil nærmest forsvinde helt hvis man ser videoen på en mobil. Var jeg dig ville jeg overveje at gøre grafikken større / mere tydelig, samt skrue lidt op for action-knappen. Samtidig skal du huske at lydsiden også har meget at sige.

Vil du udelukkende vise coveret, giver det ikke meget mening, at lave din anmeldelse som en videoanmeldelse. I så fald kunne du lige så godt lave en lydanmeldelse, eller sågar en skriftlig anmeldelse. Din video skal helt biddrage med noget som lyd og tekst ikke kan gøre (se evt. http://emil-blucher.dk/blog/video-seo). Ved at stå frem selv, kan man trods alt se hvem anmelderen, samt få et visuelt billede på hvad du synes om musikken (gestik og ansigtsudtryk) 

Var jeg dig, ville jeg bruge følgende skabelon. 

• Kort klip på max. 5 sekunder af dig hvor du teaser for din video. Stil gerne et spørgsmål.
  • Kort og fængende intrografik med understøttende lydside
  • Selve anmeldelsen
  • Outro
- Emil
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 17:16

Logoet ser flot ud - men hvis man skalerer det ned til standard YouTube størrelse, er det svært at læse.

Jeg vil nok foretrække at kigge på en person frem for et statisk billede. Det giver anmeldelsen lidt mere personlighed.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:51

Tritonus:

Logoet ser flot ud - men hvis man skalerer det ned til standard YouTube størrelse, er det svært at læse.

Jeg vil nok foretrække at kigge på en person frem for et statisk billede. Det giver anmeldelsen lidt mere personlighed.

Enig! Jeg har også droppet det statiske billede. :-)

Må da lige have tjekket, hvordan det ser ud i YouTube størrelse. Så langt var jeg ikke lige nået. Men ellers må jeg bare få sat størrelsen op.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:23

@Emil: Selv er jeg vild med logo'et/grafikken, men smag er naturligvis noget personligt.

Jeg er dog helt enig i dine betragtninger omkring selve video-indholdet. Jeg vender tilbage til min oprindelige idé, hvor jeg ses, mens jeg anmelder. :-)

Tak for feedback!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)