For at gøre det helt kort søger jeg en der kan programmere en "Facebook-app". App'en skal bruges til en modeblog, hvor man skal kunne stemme på et billede.
Tabben skal hedde "Månedens Look" - her kan man ligge billeder op, enten bliver det bloggere eller fans udefra der ligger et billede op af deres outfit hvor af de kan dele det ligeså tosset det vil -> det går så ud på at få så mange "likes", og den der vinder får så noget nyt gear fra noget der er sponsoreret.
Dybere forklaringer samt spørgsmål kan ske i en PM.
Jeg har lavet en del Facebook apps, så jeg kan skam sagtens være dig behjælpelig med dette. Dog er det imod Facebooks retningslinjer at benytte "likes" som stemmer, så det skal i stedet foregå via en stemme-funktion.Jeg har ikke tid før næste uge, men du er velkommen til at sende en PM hvis du har interesse.
Jeg har lavet en del Facebook apps, så jeg kan skam sagtens være dig behjælpelig med dette. Dog er det imod Facebooks retningslinjer at benytte "likes" som stemmer, så det skal i stedet foregå via en stemme-funktion.Jeg har ikke tid før næste uge, men du er velkommen til at sende en PM hvis du har interesse.