Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny shopløsning som kan prgrammeres videre på?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input! Det firma som laver min søgemaskineoptimering er opmærksomme på at der er en del ting som skal tages højde for ved en evt. flytning. Så den del er jeg opmærksom på.

Er der ikke nogen som har foretaget en flytning fra DanDomain til en anden shoptype som har lyst/tid til at beskrive om de så har fået det ud af det som de ønskede? Har det været det værd kontra alt det arbejde som ligger forinden?

Mange hilsener Helle
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-07-2007 11:47:12 Forfatter: Helle – House of kids
Jeg kunne også godt tænke mig at få en ide om priserne. Hvad vil det eksempelvis ca. koste at programmere House of Kids som den er i dag? Det er blot en ca. pris - altså på at få en shopløsning op at køre som den ser ud i dag og med de funktioner man almindeligvis bruger.

Alternativt - hvor vil priserne ligge på en shopløsning som er programmeret som en helt kundetilpasset løsning? Her tænker jeg at jeg jo kunne finde en partner som havde de samme behov som jeg - og dermed dele udgiften i to. Når grundpakken var bygget op kunne man så dele shoppen i to seperate hvor hver partner så kunne få lavet sine egne features.

 

Nu har jeg kigget lidt på det og hvis jeg skulle lave det, så vil prisen ligge på omkring 40.000 for en sprit ny shop som ingen andre har. Hvis du så kan finde sammen med en anden der skal bruge noget ligende så kan I slå halv skade. Derefter vil det være nemt at lave speciel moduler til jer løbende.

 

Så vil der naturligvis også være tænkt på søgemaskineoptimering i den ;) Prisen er også uden design da jeg er programmør og ikke designer ;) Men der vil være mulighed for at en designer nemt kan ændre på det.

 

Prisen er kun et "skud fra hoften" men vil nok være deromkring for den almindelige shop. 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
"P.t. findes der INGEN standardstsystemer som er helt fri for indekseringsbarierrer."

Med risiko for at blive "slagtet" vil jeg påstå, at SEO-CMS, som www.EffektivMarkedsfoering.dk kører på ER helt fri for indekseringsbarierer...
Venlig hilsen, Christian
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-07-2007 18:00:51 Forfatter: Effektiv Markedsføring ''P.t. findes der INGEN standardstsystemer som er helt fri for indekseringsbarierrer.''

Med risiko for at blive ''slagtet'' vil jeg påstå, at SEO-CMS, som www.EffektivMarkedsfoering.dk kører på ER helt fri for indekseringsbarierer...
Venlig hilsen, Christian

 

Sådanne udtalelser bør følges op af et bevis Christian ;)

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helle,

 

Jeg vil også lige komme med en række indspark, som muligvis blot ender med at forvirre dig endnu mere...

 

Det er super at du har gjort dig en lang række overvejelser om hvad du har behov for, og hvad du vægter højt, og du er endda kommet så langt som til at nævne to potentielle systemer!

 

OSCommerce vil jeg ikke gå så meget ind i da de fleste problemer/fordele allerede er beskrevet. Jeg vil dog blot tilføje at OSC efterhånden har en del år på bagen, og udviklingen med den nye udgave går - syntes jeg - meget langsomt.

 

DynamicWeb er i modsætning til OSC et kommercielt system, hvilket betyder at du ud over udviklingstimer, også skal betale for softwaren. Tilgengæld er der så nogle fordele som du ikke har ved Opensource systemer. Den anden store forskel på OSC og DynamicWeb er at OSC er et webshop system, hvor Dynamicweb er et CMS, med et veludviklet ehandels modul, samt selvfølgelig mange andre moduler. Personligt syntes jeg Dynamicweb er et super godt produkt. Det er MEGET simpelt, det er flersproget(herunder dansk) og det har en lang række gode standardmoduler.

Har man behov for specielle funktioner er det tilmed muligt at finde en solution partner (som mig f.eks. ;-) ) der kan udvikle moduler til det. Ja faktisk så kan det mere eller mindre leve op til de krav du har listet out-of-the-box.

 

Desværre vokser træerne ikke ind i himlen. For det første er Dynamicweb ikke billigt, men koster adskillige 1000 kroner bare for "hovedmodulet". Derudover er du - som i stort set alle andre kommercielle systemer - låst i en vis grad, hvilket betyder at der KAN være begrænsninger i hvilke funktioner der kan udvikles.

 

Hvad du skal vælge er et godt spørgsmål, der nok kræver lidt mere analyse af jeres nuværende og fremtidige krav og behov...men jeg håber du kan bruge ovenstående til noget.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)