Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Misvisende Pricerunner statistik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 33
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa.

Jeg kan se der tidligere har været indlæg om samme emne, men det var fra 2007, og måske er der sket meget siden da, så jeg tager emnet op igen.

Jeg har nu brugt Pricerunner i lidt over en måned, og er positivt stemt over resultaterne MEN: Jeg får misvisende statistik fra Pricerunner. Helt konkret har analytics tracket 415 besøg, og pricerunners eget system 590. Det er over 40% forskel.

Er der andre der har oplevet det samme indenfor de sidste par år? Hvad kan det skyldes? Er der en teknisk forklaring, eller skummer pricerunner bare fløden?

Mvh

Jesper Richter

unoliving.com

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:13

Hej Jesper

Jeg mener at Pricerunner nogle gange redirecter, så der mangler en HTTP referer. Måske er det der gør at de ikke trackes i Analytics.

Mvh. Ken

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 21. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:05

Hej Jesper

Det lyder til du mangler en tracking i dine henvisninger fra Pricerunner. Tror det hedder en "utm tracking".

Var udsat for det samme for et par måneder siden, også med cirka 40% avigelse.

Jeg hev fat i Pricerunner og de lagde efterfølgende trakingen ind. Afvigelsen har sidste måned været væsentlig mindre. 

Men lidt afvigelse må man nok regne med. 

Mvh

Morten Thomsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 33
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 12:30

Tak for jeres svar. Jeg har fået rettet det mere til, men må affinde mig med en afvigelse - selvom det bestemt ikke behager!

Mvh

Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)