Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er min titel?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har startet en virksomhed som tilbyder løsninger indenfor digital markedsføring. Jeg skal i flere sammenhænge (LinkedIn, på min egen side og andre steder) bruge en titel på mig selv. Jeg synes det lyder virkelig overkill at kalde mig selv CEO eller noget i den stil. Har I et forslag til en fed, men en smule beskeden titel?

Tak.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:05

Jeg plejer at kalde mig indehaver.
Hvis der er tale om et bestemt projekt, kan jeg kalde mig projektleder.

Venlig hilsen

Hans 

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 21:17

Hej Jonas

Jeg har selv haft de samme tanker.

Pt. kalder jeg mig selv indehaver, men har da også tanken om en anden titel såsom CEO, direktør eller noget helt andet vil kunne sælge bedre.

Hvad siger i andre?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48

En høvdinge-titel giver ikke meget anseelse, hvis der ikke er noget eller kun få indianere.

Jeg bruger titlen indehaver. I mine øjne er den nede på jorden, men fortæller samtidig hvem der har det sidste ord.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 22:11

Tak for jeres svar. Jeg er helt enig!

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 22:15

Hvis det er en enkeltmandsvirksomhed, er det tosset at kalde sig for Direktør eller CEO. Hvad er du direktør for? for det hele? :)

Enten skal bruge den arbejdstitel du tidl. har haft. F.eks. har du arbejdet med webdesign, så brug webdesigner, eller alternativt en konsulent betonet titel. Indehaver er som nævnt en titel der bringer det hele ned på jorden, og indikerer at du administrerer alle opgaver (indtil der kommer flere ansatte). Jeg ville undgå kreative løsninger, så som ninja eller haj, da det mangler seriøsitet.

Dog en lidt sjov en, kan være "ejermand". Egentlig okay, men stadig lidt useriøs. Et synonym af ejer forslået af sproget.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)