Hej |
Du bliver nød til at beskrive opgaven mere detaljeret for at få et seriøst tilbud.
Hvad skal hjemmesiden kunne?
Du bliver nød til at beskrive opgaven mere detaljeret for at få et seriøst tilbud. Hvad skal hjemmesiden kunne? |
Du kan også overveje at lave hjemmesiden selv. Nu skriver du intet om hvad den skal kunne, men en simpel hjemmeside kan nemt laves i WordPress. Efter du har sat WordPress op købes et godt theme som f.eks. Genesis - så vil du være godt kørende meget billigt :-) |
Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Du er velkommen til at hive fat i mig. Se referencer på mikaelboel.dk. |
Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.
Jeg har modtaget mange flere tilbud end jeg havde regnet med, og mange tak for det. Jeg vil kontakte dem der har skrevet med mere Info. |
Du er også velkommen til at kontakte mig på: nils@nilspedersen.dk med yderligere info om hjemmesiden. Hav en god dag, Vh Nils |
Hej, Vi kører netop nu en kampagne der gør det muligt for dig, at få en simpel hjemmeside i et flot design for 2900 ekskl. moms. Du skal være velkommen til, at skrive til mig på es@nuvochop.com Dbh Emil Schmidt |
Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!