|
Hej |
Du bliver nød til at beskrive opgaven mere detaljeret for at få et seriøst tilbud.
Hvad skal hjemmesiden kunne?
Debat
|
Du bliver nød til at beskrive opgaven mere detaljeret for at få et seriøst tilbud. Hvad skal hjemmesiden kunne? |
|
Du kan også overveje at lave hjemmesiden selv. Nu skriver du intet om hvad den skal kunne, men en simpel hjemmeside kan nemt laves i WordPress. Efter du har sat WordPress op købes et godt theme som f.eks. Genesis - så vil du være godt kørende meget billigt :-) |
Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
|
Du er velkommen til at hive fat i mig. Se referencer på mikaelboel.dk. |
Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.
|
Jeg har modtaget mange flere tilbud end jeg havde regnet med, og mange tak for det. Jeg vil kontakte dem der har skrevet med mere Info. |
|
Du er også velkommen til at kontakte mig på: nils@nilspedersen.dk med yderligere info om hjemmesiden. Hav en god dag, Vh Nils |
|
Hej, Vi kører netop nu en kampagne der gør det muligt for dig, at få en simpel hjemmeside i et flot design for 2900 ekskl. moms. Du skal være velkommen til, at skrive til mig på es@nuvochop.com Dbh Emil Schmidt |
Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!