Umiddelbart synes jeg at logoet sender meget blandede signaler:
–Aben ligner noget, jeg normalt ville knytte til en butik, der sælger børneartikler eller et symbol for noget meget ungt teen/tween-streetwear.
–Skrifttypen er futuristisk, måske FOR futuristisk til et generelt review-site. Det ville måske passe fint, hvis målgruppen var nørdede drenge i teenage-alderen og ikke så mange andre, eller hvis sitet udelukkende handlede om gaming.
–"Signal"-stregerne skaber endnu mere forvirring. Er de med, fordi det er en rent mobilbaseret tjeneste?
Normalt ville man sige, at man kun bør kombinere ét symbol og en logotype for et succesfuldt logo, og så bør man også sørge for, at skriften ikke "råber" højere end symbolet i sit formsprog. Her har du tre elementer: To symboler og en logotype. Alle tre trækker logoet i hver sin retning og fortæller ikke rigtigt mig noget om, hvad Wehype handler om.
Jeg synes til gengæld at det er et fint navn!
Men søger du dels at ramme folk i alle aldre, som du skriver, og dels at fortælle noget om, hvad Wehype er for en størrelse, så er det tilbage til tegnebrættet. Tænk over, hvad der kunne symbolisere Wehype og det at anmelde ting generelt. Kunne det være stjerner, man tildeler det, man anmelder? Håndtegn? Måske et hjerte? Hvis du søger at beholde aben, kan nogle af disse elementer så kombineres med dem for at arbejde dig frem til en slags "maskot" for sitet?