Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal lige bruge lidt indput til et nyt logo

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lavet et nyt logo skal lige bruge lidt indput om hvad i synes - http://i.imgur.com/DGdns.png. Jeg har lagt mærke til at der er en et par hvide streger bag det venstre øje. 

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:45

Jeg savner lidt mere info om virksomheden og hvad dine tanker er omkring logoet, skal det vise spræl, seriøsitet eller være rebelsk? Hvilke kunder henvender I jer til osv.

Tilmeldt 15. Dec 09
Skrevet kl. 21:59

Hej Rasmus, tak for svaret. Du har ret dog kan jeg ikke fortælle mere end at det er ment til en magasin/review side for folk i alle aldre. Indholdet skal ikke være alt for seriøst men plads til lidt humor og rebelskhed. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:39

Umiddelbart synes jeg at logoet sender meget blandede signaler:

–Aben ligner noget, jeg normalt ville knytte til en butik, der sælger børneartikler eller et symbol for noget meget ungt teen/tween-streetwear.
–Skrifttypen er futuristisk, måske FOR futuristisk til et generelt review-site. Det ville måske passe fint, hvis målgruppen var nørdede drenge i teenage-alderen og ikke så mange andre, eller hvis sitet udelukkende handlede om gaming.
–"Signal"-stregerne skaber endnu mere forvirring. Er de med, fordi det er en rent mobilbaseret tjeneste?

Normalt ville man sige, at man kun bør kombinere ét symbol og en logotype for et succesfuldt logo, og så bør man også sørge for, at skriften ikke "råber" højere end symbolet i sit formsprog. Her har du tre elementer: To symboler og en logotype. Alle tre trækker logoet i hver sin retning og fortæller ikke rigtigt mig noget om, hvad Wehype handler om.

Jeg synes til gengæld at det er et fint navn!

Men søger du dels at ramme folk i alle aldre, som du skriver, og dels at fortælle noget om, hvad Wehype er for en størrelse, så er det tilbage til tegnebrættet. Tænk over, hvad der kunne symbolisere Wehype og det at anmelde ting generelt. Kunne det være stjerner, man tildeler det, man anmelder? Håndtegn? Måske et hjerte? Hvis du søger at beholde aben, kan nogle af disse elementer så kombineres med dem for at arbejde dig frem til en slags "maskot" for sitet?

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 08:43

Jeg synes, at det er et dejligt frisk logo, dog er jeg ikke vild med skrifttypen.

Man kan evt. diskutere om logoet er en anelse for funky og er meget ungdommeligt som en anden nævner, men det kommer jo meget an på din målgruppe.

Held og lykke med det :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:36

Jeg synes at du skal vælge imellem enten aben eller de buede streger, det andet er næsten for meget. Og så så jeg gerne at aben blev mindre i forhold til teksten, hvis det er den der skal bruges. Men jeg ser måske nok hellere noget der i højere grad fortæller om hvad siden handler om, og det gør aben jo ikke rigtigt. Så er det muligt at lave et eller andet som i højere grad fortæller om hvad siden tilbyder?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05

Det er da iøjenfaldende ihvertfald ;)

Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:56

Synes det er et rigtig fint logo, du har fået lavet... Men jeg ville holde det mere enkelt hvis jeg var dig, og droppe gradienten (farveforløbet) i aben, og vælge en mørk farve til teksten for at skabe lidt mere kontrast i logoet.

Jeg har lige været så fræk og lave et hurtigt eksempel på hvad jeg mener :)

Det skaber meget mere ro og ser mere professionelt ud, hvis du spørger mig.... Husk et logo skal være enkelt ;)

Tilmeldt 15. Dec 09
Skrevet kl. 13:00

Mange tak for jeres indputs, jeg læser dem nøje igennem! Kom gerne med flere :) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)