Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for friske øjne :) Feedback på design

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Luli Love Spring Aps Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan

Rigtig flot hjemmeside

Har nogle forslag til forbedringer:-)

1) Som tidligere nævnt er kurven et godt sted at lave opsalg af forskellige produkter som kunne relatere til det kunden er ved at købe, fx cover til den mobil de er ved at købe. - Husk dog det skal være relevante forslag for at have en god effekt. 

2) Brug noget af pladsen til at fortælle at kunden handler et sikkert sted, billig fragt, lynhurtig levering og alle andre ting der kunne tænkes at gøre kunden mere tryg ved at handle hos dig. 

3) Evt nogle få punkter til hurtig hjælp hvis man er i tvivl om noget, fx et tlf, FAQ, E-mail osv da kunden tit vil falde fra hvis der er tvivlsspørgsmål under købet.

4) Mere synlighed på kontaktinformationer og flyt billedet over i højre hjørne. Betalingsknappen skal være synlig fra starten, og derfor placeres mere centralt da man nu er nødt til at køre ned på siden for at se den, evt kan du lave 2 knapper en i toppen og en i bunden. 

5)sælg tilmelding til nyhedsbrev bedre fx "tilmeld dig nyhedsbrev og deltag i konkurrencen om".

Til sidst har mine bedste erfaring altid været at alt væsentligt kan ses uden at skulle gå ned på siden, dvs oplysninger, betalingsformer, Gå videre knap, nyhedsbrev osv og det syntes jeg din check out mangler.

Håber det kunne bruges til noget

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 15:52

Jeg kan utrolig godt lide jeres nye design. Det er meget frisk, ungdommeligt og indbydende.

- Good job!

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 16:33

Ja tillykke med designet. Naturligvis kan vi godt hos TRY.dk lide den grønne stil! Frisk, men stadig troværdig og indbydende...

Go vind!

Lars

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)