Vi kan tilbyde dig at bygge hjemmesiden op i vores eget CMS-system, som er yderst stabilt, sikret bag højtydende firewalls og der tages daglig backup alle data m.m.
Jeg vil meget gerne have en lidt nærmere beskrivelse af hjemmesidens funktion før jeg kan give dig et seriøst tilbud. Hvad/hvor meget skal dine brugere have adgang til at oprette, slette m.m.? Er du interesseret i samme slags bannerrotation?
Skriv gerne til mig på salg@danhost.dk med lidt flere detaljer eller ring til mig på 87 11 87 87
Hej Karsten Vil det være mulighed med det CMS at brugeren kan poste og kommentere hvad de har lyst. Vil nok tilføje nogle ekstra kategorier, men meget af vil være som det.
Hej Karsten Vil det være mulighed med det CMS at brugeren kan poste og kommentere hvad de har lyst. Vil nok tilføje nogle ekstra kategorier, men meget af vil være som det.
Ja, Drupal indeholder et system til kommentarer, så der kan åbnes op for kommentarer på næsten alt ind. Med Drupal's brugerstyring kan man oprette brugergrupper med forskellige rettigheder, så der er også mulighed at begrænse hvem der kan skrive kommentarer.