Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger php udvikler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

I forbindelse med forbedring af en eksisterende webside, har jeg haft en programmør til at udvikle et nyt CMS system for os.

Af forskellige årsager lader det til at han har givet op hvor projektet et ca. 80-90% færdig.

I den anledning søger jeg efter en anden php programmør til at kunne færdiggøre arbejdet.

Kort om projektet er det ikke mere end en webside som indeholder tekst og nogle få forms.

Jeg er ved at få forbedret designet hos en anden part, så det er sådan nogenlunde på plads.

Der er dog nogle tekniske ting som skal være i orden.

Uden at gå i for mange detaljer her er websiden databasen dreven og skrevet i php. Siderne skal allesammen være w3c valideret.

Der er ca. 25 sider som skal være på plads og flyttes fra et eksisterende system. Det meste er ordnet.

Desuden er der krav til at forms skal validere brugere så man f.eks. filtrere forespørgsler fra hotmail.com væk samt mange andre gratis hosts.

Jeg har købt en php web editor som skal integreres til at kunne redigere siderne.

Den skal virke sammen med det eksisterende css design.

Der er nogle af siderne som ikke bliver vist korrekt fordi der skal laves nogle små ændringer i forhold til den eksisterende side.

Desuden skal der laves nogle forbedringer på menuen for at rette de manglende punkter.

Der mangler også lidt arbejde med google search integrationen.

Siden bliver brugt af store virksomheder i udlandet. Derfor er der store krav til at det hele skal være gennemtestet inden det sættes i drift.

Hvis du kender nogen som vil påtage sig opgaven og evt. vil være interesseret i flere php programmerings opgaver samt ASP.NET så er jeg meget interesseret i at høre nærmere.

Med venlig hilsen

Henrik

Tilmeldt 14. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:07
Har sendt dig en PM.
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 15:25
Hej Henrik,

Det er da helt sikkert en opgave vi meget gerne vil give et godt tilbud på.

Vi kan både klare PHP samt .NET opgaver.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)