Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg galt? Har kun 20 besøgende om dagen

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes egentlig 15-30 unikke besøgende per dag for en forholdsvis ung side som din, i en forholdvis snæver niche er ganske godt gået. Bliv ved med det og du vil se mere.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne tilmelde dit site til Chart.dk lidt er vel også godt :)

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for beskederne. Dette er min første hjemmeside, og er dermed ret ny i gamet.

@TomN - Jeg har oprettet mig hos forskellige linkkataloger og skrevet på forskellige relevante fora. Jeg har nok mest linkbuildet til http://londonklubber.dk - hvilket nok er okay, men har ikke tænkt på at linkbuide til mine undersider og søgeord - som jeg kan se nu nok er en fejl! 

@mikael - jeg har lidt gang i facebook og er så småt i gang med twitter.

@Kristoffer - Tak - håber nu på lidt flere - men det er vel et snævert marked

@LinkCentralen - Det vil jeg kigge på senere i aften

Tak igen for at I ville bruge tiden p at hjælpe.

Johnny 

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne evt. forsøge at reklamere på nogle af de store facebooksider, der findes til de forskellige klubber?

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du sørger for at blive ved med at opdatere siden med relevant indhold, og skaffe et par gode links - så skal det nok komme.

Skriv gæsteindlæg, skriv gode lange indlæg på relevante forums, og brug i det hele taget alle de muligheder der er. Det skal nok komme!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny:
Kan jeg kun forvente det antal besøgende eller gør jeg noget galt?

Det grønne mærker fra Yoast, siger kun om selve indlægget er SEO venligt, det siger ikke noget om hele sitet.

I dine prisoversigter linker du til en hel del affiliate sider, og der er mange links i forhold til teksten på siden. Der er derfor en risiko for at google opfatter siden som et linkkatalog, hvilket trækker ned.

Prøv at skjule dine affiliate links med et 'link cloaking' plugin.

Du skal sikkert også arbejde med nogle indgående links.

mvh

Lars Kristensen

Fra 8000 Aarhus C
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

Jeg synes din side er flot, og vil mene, at du bare skal arbejde stille og roligt med kvalitetsindehold. Se på hvad dine læsere vil have og lav det.

Vi startede selv en side for et halv års tid siden. Se. www.byensspiseguide.dk Vores mål var at lave kvalificerede anmeldelser og reportager om mad og drikke i Aarhus. Vi startede også med 20 - 30 besøgende, men er langsom steget, så nu er vi snart på 1000 besøgende på en god dag, og tallet stiger støt. Vi har intet gjort for linkbuildning, adwords eller andet SEO, men kun skrevet gode og unikke tekster. Vi ligger nummer 1 - 5 på gode søgeord. Vi er lige kommet på Facebook for 2 uger siden, og vi er i gang med at se på, hvordan vi kan udnytte FB.

Så rådet er kvalitetsindehold, som folk gider læse og linke til. Nu ved jeg ikke meget om engelsk fodbold, så jeg kan ikke give dig konkrete råd om det, men kun blive ved med at udbygge din side, og hele tiden spørge folk hvad de synes er godt, og hvad de synes er knap så godt.

Held og lykke

Vh Kristian

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)