Hej Aminioer Jeg søger en dynamisk og resultatorienteret partner der brænder for salg og markedsføring. Bygkvalitet.net søger efter dygtige partnere, der gerne vil være med til gøre www.bygkvalitet.net til den mest kendte og brugte side, når forbrugerne har brug for at finde de allerbedste og kvalitetsbevidste håndværkere i Danmark. Bygkvalitet.net er klar og opstartet og vi søger derfor efter en eller flere partnere, der har kompetencer inden for salg og markedsføring. Kendskab til byggebranchen er ligeledes et klart plus. Vi holder til i det nordsjællandske og forventer at du, om ikke dagligt, så ofte har mulighed for at være på pinden.
Så er det måske netop dig vi leder efter. Du finder siden på www.bygkvalitet.net og kan ligeledes kontakte mig via kontaktformularen på siden. Tak fordi du tog dig tid til at læse dette og ser frem til at høre fra dig. Mvh Thomas |
Hej Thomas,
Jeg syntes det lyder rigtig spændende, og det kunne godt være noget for mig.
Her er lige lidt om mig selv:
Jeg er 28 år. Jeg har 4 års erfaring med markedsføring af værktøj og værktøjsmaskiner til byggemarkeder og private.
Jeg er oprindeligt sproglig student, men har taget handelsskolens grunduddannelse for studenter.
Det betyder at jeg har haft fagene, erhvervsøkonomi, informationsteknologi, salg & service og iværksætter.
Derudover har jeg merkonom enkeltfagene erhvervsret, markedsføring og afsætning.
Sagt med lidt andre ord tror jeg, at jeg vil kunne være med til gøre jeres markedsføring lidt mere skarp.
Jeg kan designe og opsætte reklamer, annoncer, nyhedsbreve samtidigt med at jeg er uddannet i nogle af de strategiske tanker bag markedsføring og branding.
Hvis du tror det er noget der kunne have din interesse, kan vi sagtens mødes og snakke lidt sammen omkring hvad vi hver især kan og har af tanker om emnet.
Jeg kan også sende et CV hvis du gerne vil se det :-)
Med venlig hilsen
Anja