Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på 2 affiliate sider m. manglende konvertering

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra holsted
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :)

Jeg er gået igang med noget affiliate marketing hvor jeg blandt andet har lavet to sider som jeg gerne vil have noget feedback på.

De to sider er:

iPhone 5 uden abonnement

iPad 4 pris 

De har begge en god placering på deres respektive hoved søgeord [iphone 5 uden abonnement] og [ipad 4 pris] og får derfor også omkring 100 besøgende om dagen :) På trods af dette føler jeg ikke rigtigt at de konvertere særlig godt. Iphone 5 siden har solgt omkring 4-5 iphones siden udgivelsen mens ipad 4 siden ikke har solgt noget endnu. 

Vil gerne høre jeres mening om hvad der kan gøres bedre :)

Mvh. Nikolaj

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 21:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hjemmeside nr 1 synes jeg skriften er alt for stor i det hvide felt. Iphone billedet i siden synes jeg også er for stort. Hvis man klikker rundt på siden, synes jeg det er det samme billede og top der bliver vist.

På hjemmeside nr. 2 synes jeg der mangler billeder, indhold, kontaktsider osv.

Vil du have råd omkring hjemmeside opbygning så er du velkommen på www.opbygning.dk hvor du kan læse om tekster, billeder, videoer, linkbuilding, seo, sociale medier og meget mere.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra holsted
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:40

Hvilket hvidt felt tænker du på? :) Brødtekst, overskrift?

Desuden er begge sider onepage så derfor er billede og top ens ;)

Den med billedstørrelsen vil jeg se på, troede det se fint ud men måske trækker den for meget opmærksomhed.

ipad 4 siden er også onepage,der er faktisk en kontakt formular i bunden. Må lige se på den med billederne :) 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 04:57

Jeg tror dit største problem på iPad4siden er designet. Det gule skriger en i ansigtet og forringer klart hjemmesidens troværdighed. Prøv at lave den lidt mere "standard" hvor call-to-action (Køb Hos Proshop) så var i en markant anderledes farve.

Du kan se et godt eksempel på det her: http://www.tvpakker.com/ 

Meget mere rolige farver, call-to-action står ud.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 06:40

Som nogle har været inde på halter designet lidt. Tror uden tvivl det vigtigste du kan gøre på nuværende tidspunkt, er at skifte dine farver. Lav dem så tæt muligt til det produkt du gerne vil sælge. I dette tilfælde Apple.

Ændre du farven til noget forbrugeren kan relatere produktet til vil du med sikkerhed opnå en højere konverteringsrate. Det var hvert fald noget af det jeg arbejdede mest med i sin tid, da jeg lavede affalite marketing, at skabe tryghed omkring det produkt der sælges - afgørende som affliate, da folk generelt ikke er specielt glade for at der er nogle som tjener penge på dem. 

Rigtig god mandag.

Bedste hilsner

Frederik

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 07:07

Tror du skal have noget mere content på din sider. Evt. sæt pristabellerne på hver sin side, så du hare mere at få indexeret på google.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 12:53

Jeg tænker på teksten hvor der står "Iphone 5 uden abonnementpriser" - På min pc viser den en rigtig stor skriftstr. hvor sætningen står oveni hinanden. Du har også en affiliate reklame lidt nede på forsiden hvor kampagnen er udløbet. Bare lige så du ved det ;) God vind med hjemmesiderne!

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:30

Du må prøve at analysere hvor der er problemer. Har du besøgende men klikker de ikke videre, så kan du arbejde med design og indhold. Klikker de videre men køber ikke, så kan du arbejde med trafikkilderne og tilbyde mere presell værdi.

Mit umiddelbare bud er at dine besøgende har set din type websider mange gange og derfor ikke kommer i købelyst af at være på dit website. En iPhone uden et abonnement er jo en ganske stor udgift, så mange tænker sig nok lige om en ekstra gang. Da du kun lister priserne, gør du heller ikke meget for at skabe en trang til at købe - nu.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)