Nu har jeg arbejdet med SEO og Linkbuilding i et par år, og vil derfor tilbyde jer en seriøs pakke linkbuilding, som vil give jeres hjemmeside en naturlig linkprofil og give jer et skub op af i resultaterne.
Tilfredshedsgaranti er der på den første pakke en Amino bestiller, hvor jeg selv vælger personen blandt de interesserede. Er du ikke tilfreds med dine links, så får du ikke sendt en faktura, men arbejdet vi har ydet bliver selvfølgelig inaktivt, og vil ikke have nogen positiv påvirkning på din side.
Er du interesseret i seriøs linkbuilding? Send en mail til christopher@crmedia.dk, og du vil få mere information.
// Vi tilbyder ikke billige og hurtige links til din hjemmesiden, men en seriøs og naturlig linkpakke, der vil styrke og give google et billede af en naturlig linkprofil.
God søndag!
Christopher Roelann
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Er du ikke tilfreds med dine links, så får du ikke sendt en faktura, men arbejdet vi har ydet bliver selvfølgelig inaktivt, og vil ikke have nogen positiv påvirkning på din side.
Gad nok vide hvad det er for en slags naturlige links, som du kan skabe og derefter inaktivere igen?
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Er du ikke tilfreds med dine links, så får du ikke sendt en faktura, men arbejdet vi har ydet bliver selvfølgelig inaktivt, og vil ikke have nogen positiv påvirkning på din side.
Gad nok vide hvad det er for en slags naturlige links, som du kan skabe og derefter inaktivere igen?
Mvh Anders Saugstrup
Christopher Roelann:
der vil styrke og give google et billede af en naturlig linkprofil.
Når jeg mener en Naturlig linkprofil mener jeg en linkprofil jeg skaber, som google ser som naturlig. Da jeg går ind og laver en blanding af links som er dofollow, nofollow og billedlinks. Samt nogle links med direkte ankertekst på søgeordene, men også et flertal af links med flere ord i ankerteksten og url'en.
Håber mit udtryk for en naturlig linkprofil er iorden med dig ;)
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Det er vigtigt, at hvis man vil have mere materiale omkring linkbuildingen og hvad den indeholder, at man skriver en mail, så modtager man det!