Kære Amino'er, Jeg undskylder på forhånd hvis jeg har posted denne tråd i det forkerte fora, og korriger gerne så den ender det rette sted.
Jeg står med en virkeligt god idé, som jeg mener kunne blive en ret stor success! - Men da jeg ikke selv har de fornødne ressourcer til at designe produktet og lave en prototype, så søger jeg herfor hjælp udefra.
Umiddelbart har jeg ikke fundet nogen som helst tegn på at produktet allerede eksisterer på markedet, og derfor har det besværligtgjort mit arbejde lidt med at researche på det.
Men jeg tænker at jeg får brug for en der kan tegne skitser. fx en industriel designer vil jeg tro? Lyder dette interessant, så PM mig venligst.
Det lyder spændende. Kan du sige yderligere om produktet. Hvordan forestiller du dig det skal produceres og til hvilken pris. -i hvilke materialer?...osv.
Hvis du har lyst er du velkommen til at kontakte mig. Jeg er industriel designer, og har stor erfaring med produkt udvikling og ikke mindst design - og tror bestemt jeg kan komme med nogle brugbare inputs til dig.
Hvor langt er produktet pt. Er det på ide basis, er der nogle færdige skitser, 3D modeller eller andet. Med andre ord hvor langt er du i processen?