Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til konceptudvikling etc.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er, 
Jeg undskylder på forhånd hvis jeg har posted denne tråd i det forkerte fora, og korriger gerne så den ender det rette sted.

Jeg står med en virkeligt god idé, som jeg mener kunne blive en ret stor success!
- Men da jeg ikke selv har de fornødne ressourcer til at designe produktet og lave en prototype, så søger jeg herfor hjælp udefra.

Umiddelbart har jeg ikke fundet nogen som helst tegn på at produktet allerede eksisterer på markedet, og derfor har det besværligtgjort mit arbejde lidt med at researche på det.

Men jeg tænker at jeg får brug for en der kan tegne skitser. fx en industriel designer vil jeg tro?
Lyder dette interessant, så PM mig venligst.

Fortsat god weekend til folket.

Med venlig hilsen
Rasmus 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:39

gå ind på opfind.nu - og få fat i en konsulent.

han kan hjælpe dig med at vurdere om produktet er patentanmeldt uden at være produceret.

det sparer dig for mange timer.

Jeg har tit fået "geniale ideer" som din, som ikke er på markedet endnu, men hvis produktet er patentnmeldt, er det omsonst at gå videre,

da opfinderen med patentet kan nedlægge forbud mod dit produkt eller søge erstatning og lign.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jul 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:41
Hej Rasmus.

Det lyder spændende. Kan du sige yderligere om produktet. Hvordan forestiller du dig det skal produceres og til hvilken pris. -i hvilke materialer?...osv.

Hvis du har lyst er du velkommen til at kontakte mig. Jeg er industriel designer, og har stor erfaring med produkt udvikling og ikke mindst design - og tror bestemt jeg kan komme med nogle brugbare inputs til dig.

Hvor langt er produktet pt. Er det på ide basis, er der nogle færdige skitser, 3D modeller eller andet. Med andre ord hvor langt er du i processen?

Mange hilsner
Rene Borup-Jensen
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)