Hej. Mange nye logodesignere og tekstskrivere mangler ofte referencer for at komme igang med at skaffe ordre. Derved bliver de ofte nødt til at arbejde lidt gratis i starten, så folk kan se hvad designeren har lavet inden de bestiller. Jeg ved godt det ikke er et super tilbud jeg kommer med, men hvis du sidder derude som logodesigner og kunne tænke dig en reference, må du meget gerne lave et logo til mig. Skriv blot i min indbakke og så svarer jeg på hvad der skal udarbejdes. Jeg tror ærlig talt ikke det vil tage dig som designer mere end 15-20min. Til gengæld kan designet bruges som reference, og jeg vil absolut gerne skrive en anbefaling, hvis jeg selvfølgelig er tilfreds med resultatet. Hvis du har lyst så send en besked, hvis ikke må jeg sige at det er helt fair! :) |
Jacob Damsgaard:Hej.
Mange nye logodesignere og tekstskrivere mangler ofte referencer for at komme igang med at skaffe ordre. Derved bliver de ofte nødt til at arbejde lidt gratis i starten, så folk kan se hvad designeren har lavet inden de bestiller.
Jeg ved godt det ikke er et super tilbud jeg kommer med, men hvis du sidder derude som logodesigner og kunne tænke dig en reference, må du meget gerne lave et logo til mig. Skriv blot i min indbakke og så svarer jeg på hvad der skal udarbejdes. Jeg tror ærlig talt ikke det vil tage dig som designer mere end 15-20min. Til gengæld kan designet bruges som reference, og jeg vil absolut gerne skrive en anbefaling, hvis jeg selvfølgelig er tilfreds med resultatet.
Hvis du har lyst så send en besked, hvis ikke må jeg sige at det er helt fair! :)
Er det ikke lidt som at sige: Er du en nystartet Webshop, så er du velkommen til at sende nogen vare til mig gratis for at få "solgt" noget?