Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg kaste bolden videre? hvad synes I?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sunds
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle folk

Jeg sidder en smule fast med min idé.

Jeg har fået den her faktastiske idé som overskygger mange af de tidligere idéer jeg har haft.

Mit problem er desværre den, at det produkt jeg gerne vil opfinde kræver meget viden om sencorer og ting som jeg langt fra har forstand på.

Så derfor er jeg i tvivl om, om jeg skal jeg kontakte virksomher som bruger deres dagligdag med at optimerer og producerer prototyper og igennem dem få besvarede mine spørgsmål, eller om skal jeg fortsat (som jeg føler det) "spilde" min tid på informationssøgning på et område, jeg intet kendskab har til?

Håber I kan se min problemstilling :-)

Med venlig hilsen
Nicolai

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolai Grøne:
Så derfor er jeg i tvivl om, om jeg skal jeg kontakte virksomher som bruger deres dagligdag med at optimerer og producerer prototyper og igennem dem få besvarede mine spørgsmål, eller om skal jeg fortsat (som jeg føler det) "spilde" min tid på informationssøgning på et område, jeg intet kendskab har til?

Hej Nicolai,

Sensorer er er vidt begreb. Jeg har arbejdet med en del og det er muligt at jeg kan hjælpe dig med dem. Hvis du forklarer nærmere kan jeg måske komme med nogle forslag, men lige nu er det svært at vide hvad du mangler

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg aner intet om det, men jeg tror at en af de gamle nisser i min familie har en del viden om emnet.

Du kan kontakte Per via http://www.rubakconsult.dk/

Fra Sunds
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter :)

Det er angående senocere som kan klare tryk/slag på 10 kN og som helst ikke må være særlig store, umildbar bud vil være 1-5 mm. pr. sensor.

Findes der sensorer som kan være så små og alligevel kunne klare mange præcise resultater med en kraft på 10 kN?

MVH.
Nicolai

Fra Sunds
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :)

Jeg prøver at kontakte dem :)

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolai Grøne:
Det er angående senocere som kan klare tryk/slag på 10 kN og som helst ikke må være særlig store, umildbar bud vil være 1-5 mm. pr. sensor.

Det lyder som et ordentlig slag/Tryk. 10Kn/cm2 svarer til 1000 Bar!

Hvad skal interface være? (fx 12 V Forsynings spænding og  analog udgang)

Jeg har fundet en her til 1600 bar.  Er det sådan noget du søger?

Fra Sunds
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen Peter!

Lige det jeg søgte :)

 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var jo nemt. Skulle der opstå andre problemer, som måske ikke lige kan løses her på Amino kan jeg anbefale dig at prøve at kontakte nogle studerende som studerer indenfor det område du mangler viden omkring. Er du heldig rammer du nogen som brænder for at dele ud af deres viden, og som kan være med til at videreudvikle produktet, fortælle dig om andre muligheder, uden det koster andet end en pizza og lidt cola til at holde samtalen kørende.

Fra Sunds
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha Rasmus! :)

Det skal jeg huske, det kan være jeg skriver til dig på en senere tidspunkt!

tak for svaret :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)