Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugbar kritik ønskes på webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hej.

OK når du nu selv ber om det. Jeres webshop navn ?. Det lyder som et blad man finder i venteværelset hos Dyrlægen.

Det skulle nok have været kortere. Og der er absolut ingen grund til at skrive Vestjysk i det. Man tror jo at det kun er Vestjyder der kan handle hos jer.

Hej Michael

Tak for din feedback! Det er første gang vi har hørt det omkring navnet - men det er noget vi helt sikkert vil tage til efterretning Smile

Tak fordi du tog dig tiden til det.

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 16:57

Lars Thomsen:

Hej Karina,

Du må ikke opfatte nedenstående som et surt opstød, men som brugbar kritik.

1) Når jeg lander på jeres forside, slår det mig umiddelbart ikke, at det er en webshop, jeg lige er landet på(før jeg scroller ned og ser nogle produkter). Hvordan i kan ændre det, har jeg umiddelbart ikke lige nogen gode ideer til. Men jeg synes ikke det fremstår som en ret seriøs og professionel hjemmeside/webshop, og det afspejler sig af min mangel på tryghed, ved at være på siden.

2) Hvordan kommer man i kontakt med jer? - En god ide er at få lavet en kontaktformular.

3) Generelt er grafikken på siden ikke lige mig. Det er selvfølgelig en smagssag, men jeg vil dog alligevel anbefale, at du går på udkig efter et nyt logo.

4) Oversigten over slides, hvor man kan skifte mellem dem, er ikke sat ordentligt op tror jeg. I hvert fald passer tallene ikke med prikkerne. (vist på billedet herunder)

5) Jeg synes i skulle bytte om på det fokus der er på knappen "læs mere" og den lille knap med en kurv og et '+'. Jeg får mere lyst til at trykke på 'læs mere' end på den med at tilføje til kurv, hvilket ikke er optimalt.

6) Footeren kunne man også give et mere seriøst og professionelt udtryk.

7) Når jeg har tilføjet et dejligt produkt til kurven, så har jeg to muligheder - to knapper der kan trykkes på. "Kurv" og "Kasse". Når jeg trykker på "kurv" sker der simpelthen ingenting.

8) Fjern/deaktiver tomme kategorier.

9) Når jeg går ind i en af kategorierne og ser oversigten med jeres produkter, bliver jeg lidt forvirret.

Først og fremmest kan man se noget tekst under forstørrelsesglasset, som er skåret væk.

Jeg bliver lidt forvirret af de to billeder, da det for mig ikke fremgår helt tydeligt, hvad de betyder. Bevares, en kurv med et '+' på, kan jeg måske godt regne ud, men et forstørrelsesglas forbinder jeg med at få forstørret noget. Jeg ville måske erstatte de to billeder med to knapper. En "Læs mere" og en "Læg i kurv", hvor den sidstnævnte fremhæves med en lækker call-2-action knap.

Selve produktsiderne, altså når man er inde på et produkt og læser mere om det, kan jeg super godt lide! Lækkert med video og at man kan dele produktet på de sociale medier! :)

Jeg håber du kan bruge det til noget :)

Mvh.

Lars Thomsen

Hej Lars

Mange tak for dine indspark - de bliver ikke taget som sure maveopstød - det er virkelig god og brugbar feedback!

1) Det vil vi tage til efterretning, og se hvordan vi kan løse.

2) Som jeg har skrevet tidligere, så er det en dum "forglemmelse" af os - den skal selvfølgelig ind!

3) Det med logoet er vi kede af at høre - man skulle tro det var løgn, men det har faktisk taget lang tid at få det lavet "rigtigt" Sad Er det fordi at logoet er for simpelt, eller bare direkte grimt?

4) Jeps - det er derfor det er rart folk kigger siden igennem - selvfølgelig skal tallene på plads!

5) Okay - det vil vi tage til os. Men vi tænker, at mange gerne vil læse om produktet inden, idet der tit er forskellige størrelser, farver, hundetyper mv. som skal "vælges" af kunden

6) Hvordan ville du gerne have footeren til at se ud? Er det fx bare en "lille" boks med navn og CVR, samt betalingskort eler lign.?

7) Det lyder mærkeligt - det må vi hellere få kigget på - den skulle gerne vise dig din indkøbskurv!

8) Som nævnt tidligere er det test kategorier, vi skal have taget produktbilleder i næste uge, og får der kategorier mv. endelig på plads.

9) Jeg har desværre siddet med Google Chrome for øjet, og ikke efter de sidste rettelser testet med Internet Explorer - jeg kan godt se hvad du mener! Vi vil desuden få kigget på nogle knapper - det var nok en bedre idé!

Og igen - MANGE tak for dine inputs! Smile

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 17:12

Hej igen,

3) Jeg synes ikke logoet virker professionelt eller seriøst på nogen måde, desværre. Som minimum kunne i da have kørt farvetemaet igennem, enten ved at ændre sidens design til den lidt mørkere grønne, eller tilpasse logoets grønne farve så den matcher med hjemmesidens farvetema.

Når jeg kommer ind på jeres side mødes jeg med dette:

Det er altså hele mit skærmbillede. Det er meget svært - for mig hvert fald - at tyde, at det her er en webshop, jeg er inde på. Ikke mindst på grund af jeres navn "Vestjysk Dyremagasin", som får mig til at tro, at jeg lige er kommet ind på en hjemmeside for et dyremagasin, der udsendes i vestjylland.

Det jeg egentlig vil frem til er, at det grafiske rent generelt nok burde peppes lidt op, og tilpasses det, I i virkeligheden er - en webshop, der forhandler dyreting.

Du kan med fordel oprette en tråd her på forummet, og søge efter et logo. Så får du garanteret en masse henvendelser, fra kompetente folk, der vil give dig en skarp pris på et super sexet logo :)

5) Jo, naturligvis. Det jeg mente var, at i bør flytte fokus fra 'læs mere' til 'læg i kurv'. Den grønne, dejlige call-2-action knap bør være 'læg i kurv'-knappen, og så kunne man eventuelt med tekst lave linket til produktet med "Læs mere" enten under den grønne knap eller til højre, der hvor det lille billede af kurven er nu.

6) Footeren virker lidt malplaceret. Det er en sort boks der er smidt ned, bum. Den øverste banner/fane ting i toppen er mørkegrå så vidt jeg kan se, hvorfor ikke lave footeren i samme farve, så det matcher lidt? Og måske gøre den lidt lavere, og samtidig gøre betalingskortlogoerne mindre. Og så sætte et aktivt link på mailen, der står dernede.

9) Jeg sidder også med Google Chrome, så kan ikke lige se, hvorfor du ikke skulle have bemærket det :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 16:04

Tak for respons igen Lars Smile

Det kunne godt være relevant med noget mere C2A på forsiden - det vil jeg give dig ret i.

Footeren har jeg fået ændret i går, du har fuldstændig ret, den vat helt hen i skoven!

Jeg kan stadig ikke forstå det med "luppen" og teksten, jeg har lige vedhæftet et screenshot nedenfor:

Vi tager imod din kritik med kyshånd - mange tak! Smile

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 16:12

Hej igen,

Det kan øge konverteringen markant med noget mere c2a, ikke bare på forsiden, men også inde på jeres kategorisider.

Billedet du viser der - Det jeg egentlig ville frem til var, at jeg aldrig nogen sinde ville få mig selv til at trykke på de to små knapper (forstørrelsesglas og indkøbsvogn). De er ikke indbydende nok for mig, og så er de små. Jeg ville fjerne dem, og erstatte dem med en dejlig grøn/orange/whatever boks med teksten "Læg i kurv" og en tekst (uden boks) lige nedenunder med teksten "Læs mere".

Jeres footer ser bedre ud. Måske man kunne få noget facebook/twitter derned også? :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)