Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en god samarbejdspartner?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej netværk. Jeg er programmør og ejer en del domæner som jeg mer eller mindre har udviklet konsepter til. Men jeg mangler kvinden/manden der har lyst til at hjelpe mig med at udvikle dem rent radaktionelt. De er bygget i WordPress så det er en fordel du kender dette system. Her er mine domæner: anbefaler.dk anbefale.dk boernefamilie.dk boernefamilier.dk bornefamilie.dk bornefamilier.dk bornevideo.dk boernevideo.dk børnevideo.dk designvejen.dk groenetikdk grønetik.dk laanminbil.dk lejminbil.dk lånminbil.dk ordbetydning.dk steak-house.dk ågården.dk
Fra  Ronni Skrevet kl. 11:52

Hej 
Prøv at oprette en annonce på Amino freelancer. Måske du kan finde en samarbejdspartner der.
Ellers hvis der er økonomi til det kan du også overveje at indrykke en lille annonce i Danmarks førende iværksættermagasin Start Op. 
www.startopmagasinet.dk 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:31

Hvis det handler om at få produceret en masse indhold til dine sider, vil jeg kunne hjælpe dig.
Jeg råder over landets skarpeste hold af freelanceskribenter, og vi kan sagtens holde løbende liv i dine sider.

Giv mig et kald, så finder vi en løsning.

Men jeg er ikke parat til at gå ind som partner i din virksomhed, så hvis det er det, du forestiller dig, så læg bare telefonen ned igen :-)

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)