Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samarbejdspartner til rabat side.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i mange år gået med tanken om, hvordan kan man som forbruger kan købe vare til en god pris? Derfor oprettede jeg en købegruppe på facebook. Det var før alle deal siderne kom til dk! Jeg indgik desværre et samarbejde med nogle personer som, have det hele i munden! De skulle lave en side til mig på max 4 uger. Men det var bare snak.!! Efter 9 mdr fik jeg mine penge retur! Men på det tidspunkt var de første 2-3 deal sider allerede i dk. Siderne havde meget tilfælles med min idé! Og virksomhederne havde penge i ryggen.Så jeg gav op.
Jeg har dog ikke helt opgivet tanken! Jeg tror man kan gøre Konceptet meget bedre! Både for kunder og leverandør! Jeg har stadig en facebook side med omkring 800 fans og en masse ideer! Men mangler desværre viden og finanser! Så er der nogle virksomheder, der beskæftiger sig med område. Så kan vi jo altid aftale et møde og se om vi kan bruge hinanden.

venlig hilsen
Mærsk

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 10:09

Hvad er navnet på din facebook side? 

Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:17

Face of cph. Der har ikke vare aktiviteter på den længe. Da jeg som sagt kom lidt væk fra ideen.
har mange ideer inde for området! Helt nye måder hvor virksomheder kan sælge mange produkter på kort tid og forbrugerne får på produktet til en bedre pris! Win win

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)