Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til PrestaShop.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har flere gange hørt folk snakke om at PrestaShop er et af de nemmeste systemer at rette i og generelt en god web-shop at få startet, hvis man ikke lige ligger inde med for meget kapital i starten.
Der ligger dog et par problemer der, jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg får lavet en Prestashop, er det noget man skal oploade på en webhotel eller hvordan er det. Jeg kan ikke helt regne det ud. 

Jeg har fundet et standard template som jeg gerne vil have. I dette tilfælde er jeg faldet over dette http://www.templatemonster.com/prestashop-themes/41550.html

Er der ikke nogen der kan forklare mig hvordan jeg skal gøre/Komme igang. 

Det ville være Super!

Venlig Hilsen
M-Trade

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:45

I dit tilfælde, så ville jeg hive fat i www.bull-design.dk 

Alternativt skal du søge på installation af prestashop, så kommer der rigtig mange vejledninger frem. Templatemonster tilbyder endvidere installation af deres templates, som du kan tilkøbe for et mindre beløb. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 20:25

Der hvor du har hosted dit domæne har de muligvis 1-click installation af Prestashops standardshop. Vil du ligge et template på, skal du dog være sikker på at det tema passer til den version du installere.

Vil du være sikker på at komme godt i gang og få opsætningen korrekt, vil det ikke sprænge budgettet at købe sig til det.

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:53

Jeg kan godt hjælpe dig skriv til min mail triple777@live.dk . Jeg vil gerne vide hvor lang du er nået i din steps og hvilken server udbyder du har.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)