Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

produktion af plastik emner

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Jeg har en masse tegninger af nogen plastik emner, som jeg gerne vil have lavet og der efter i produktion.
Er der nogen som kender et billigt firma.
De største emner er højest 4x4x4 cm
Og er der nogen som har erfaring med at få plastik produceret i udlandet ?
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:50

Hej Simon,

JesperDesign.com beskæftiger sig med 3D print - prøv at tage kontakt til dem 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 07:12

Hvor mange har du brug for. Er de alle samme form eller skal der anvendes flere forme?

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 07:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er støbe formen der koster, hvis det fx er til resinplast koster en form omkring 6000 kr,

Der findes sikkert billigere muligheder, men kvaliteten falder med prisen.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 13:20

Alt efter hvor mange stk der skal bruges kan der regnes på det. I kina kan formen laves for meget mindre, men så er der lang transport til DK.

Derfor er det vigtigt at vide hvor mange slags for hvor mange stk af hver der skal leveres.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:49
Der skal nok laves omkring 5 forme. Vil det kunne svare sig at gøre det i udlandet ?
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:10

Jeg ville kontakte http://www.jemaplast.dk/ 

Jeg har set dem lave nogle småting selv, så dér kan du i hvert fald få en dialog om mulighederne.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:14

Hej simonuj

Det afgørende for hvor og hvordan du skal producere plastemnerne er antallet af emner du skal have lavet. Ikke så meget antallet af værktøjer - men antallet af emner. Udfra dette kan der vælges en produktionsmetode og om det kan betale sig at producere i udlandet.

Du kan sende mig en mail på info@lyteko.com - så skal jeg gerne kigge på det og komme med et par forslag.

Mvh. Steen

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 17:28

Det er bare fakta at du skal regne prisen for en form til omkring 1000 US, jeg ved du kan få det til en lavere pris, men som sagt er kvaliteten derefter,  Naturligvis er antal af emner en faktor, fremstiller du mange betaler fabrikken formen, Men igen det er dig der betale procesen.

Jeg har arbejdet en del med opgaver som din, og kender til skod fabrikker på området.

Kort og godt får man hvad man betaler for..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)