Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

op ad bakke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kender I det? Man kæmper og man kæmper. Og op ad bakke går det.   Og man bliver, ved med at kæmpe. Og lige som man får klaret en hindring, så kommer den næste. Og sjovt nok har de fleste hindringer med økonomien at gøre. Og hvor kan det bare sætte mange ting i stå. For søren da.

Der går hul på bylden, og arbejdet vælter ind. Vi har svært ved at følge med. Grundet en kundes konkurs sidste år, fik vi et lille unerskud. Tænk at det kan betyde så meget. Vi kan ikke lease, De fleste materialer skal betales på forskud. Vi kan ikke ansætte flere folk, for vi kan ikke få nogen biler.

Det er ikke nemt at være en lille virksomhed, som skal følge med udviklingen med 10 fodlænker om benet. Meen meeen meen. Vi vil ikke give op. Vi ved, vi kan klare denne lille udfordring også. Vi har klaret så meget andet. Kommer vi over på den anden side, vil vi som virksomhed stå stærkt. Vi lærer, hvordan vi skal passe på vores penge, og hvordan vi skal have kontrol med vores betalinger, og ikke mindst, hvordan man hele tiden bliver nødt til at tænke nyt.

Nå, det var lidt til pausen. God vind derude og god weekend

 

 

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God vind til dig også Charlotte - Der er slet ingen tvivl om, at rigtigt mange selskaber styrkes mest i mange strukturer under modgang, og kommer klart forstærkede ud, men omkosningsbilleder der gavner fremtiden, og rutiner for at undgå fejl, som ofte helt glemmes i opgange. Udnyt det som I gør, og I kommer stærke ud

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

man lære af modgang spare og blive bedre til at tænke sig om når man har for meget at lave glemmer man alt om økonomien , så modgang er noget der gør en meget stærk vis kan overleve igennem den

super det ser ud til der er meget lyst for enden nu for dig , det skal nok snart give overskud for dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Udsigten er så til gengæld flot oppe fra bakken af, så det er værd at kæmpe sig derop.

Du, og alle andre Aminoer, ønskes osse en god weekend :)

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er hårdt. Og forstår, hvorfor der er mange som bukker under. Man skal være fremme i skoen konstant, og turde at være fræk på mange måder. Og ofte føler jeg mig træt helt ind i sjælen. Og et hvert normalt menneske ville sige fuck det. Men jeg kan ikke. Det er ikke en mulighed. Jeg ville så gerne, kunne tage bare en uge, hvor jeg kunne sige" firma er firma" De må lige klare sig uden mig. Men det kan ikke lade sig gøre. jeg må lide af tvangstanker eller sådan noget. Der er altid lige et ellers andet, som jeg liiiiiige skal have på plads. Det værste er, jeg er fuldstændig ligeglad med pengene. Lortet skal bare kunne lade sig gøre. Jeg vil se det udvikle sig, køre rundt, og vokse sig stort og stærkt. Det er en kæmpe udfordring, som jeg nægter tabe. Måske fordi jeg ved, hvad vi kan drive det. Først når vi har kørt det godt op, om 5 år, og sælger det, kan jeg slappe af, og sige. He he jeg vandt

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)