Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping regler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg har læst en del om dropshipping rundt omkring på diverse sites.

Stødte på en side der skrev at der var et problem med dropshipping indenfor EU.
Der blev beskrevet en regel der gør at min kunde vil modtage min faktura sammen med pakken. Altså hvis jeg køber varen for 50kr og videresælger den for 100kr så vil min kunde modtage fakturan fra min dropshipper på de 50kr. kan dette passe. Har ikke kunne finde info andre steder der be eller afkræfter det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 13:13

Det vil være dårlig stil af leverandøren som  jo ved det er en dropship aftaler der er gjort gældende og derfor ikke skal sende faktura eller kopier med. Det er normalt at det er aftalt.

Det vil selvfølgelig forekomme hvis du uden sælger har kendskab til det, bestiller en vare og sender den direkte til din kunde, men ellers ikke.

Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:18

Synes også det lyder ret dumt.

Det sted jeg fandt det (ja kan selvfølgelig ikke huske hvor) skrev at det var en EU regel der betød at man skulle sende den faktiske pris med en pakke indenfor EU.

Men han kan selvfølgelig ha forstået reglerne forkert.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21
Fra Albertslund
Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Fra  TidOp Skrevet kl. 00:56

Husk der er tale om trekantshandel, hvis du benytter en dropshippingleverandør i et EU-land og sælger til en kunde i et andet EU-land (Danmark fraregnet), som skal angives særskilt til SKAT.

Se mere på SKAT's side Trekantshandel.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov, 53 10 29 04 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 01:20

Du bør have en klar aftale med din leverandør. Der har i aftalt hvad der sendes til kunden og hvordan i deler udbyttet fra den stakkels mand/kvinde.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)