Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner/ildsjæl til opstartende firma, som udbreder budskabet om elbilen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Din Elbil Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Mand :o)

Okay, jeg ved jeg vil starte et firma (har cvr nummer, firmanavn på plads), og er nået et stykke af vejen. Men jeg har indset, at jeg sidder fast ind imellem, og mangler indspark og sparring.

Jeg har startet denne side: www.dinelbil.dk

Jeg vil gerne udbrede budskabet om elbilen, specielt til mennesker der ikke ved så meget om det. Indtil videre er det uden afkast, da de par firmaer jeg har hjulpet igang med køb af elbiler har fået min service gratis. Mest for at få lidt erfaring, før jeg evt. begynder at tage penge for det :o)

LinkedIn har jeg fået et par gode kontakter, men igen syntes jeg det sidder fast. 

Jeg er selvlært elbils "ekspert", brænder helt vanvittigt for dem og planen i fremtiden er udelukkende at mit arbejde skal omhandle elbiler og lign. 

Hvis der sidder en elbils ildsjæl, eller en person der syntes det kunne være sjovt at arbejde videre med sammen med mig, så hører jeg enormt gerne fra dig/jer :o)

Håber vi skrives ved :o)

Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:00

Hej Christina

Jeg er selv meget glad for og interesseret i elbiler, men måske på et hobby plan i forhold til dig. Jeg vil selv gerne have en elbil, når den gamle Polo skal skiftes ud. Jeg bor desværre i Kbh., kan se at du er fra Århus. Jeg vil gerne linke til din side fra min blog. Måske kan vi bruge hinanden engang i fremtiden.

Hilsen Katrine 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Din Elbil Skrevet kl. 20:32

Hej Katrine

Ja, jeg har godt opdaget, at de fleste elbil glade folk sidder i København. Det er noget pokkers noget! ;o)

Lyder super med bloggen! Jeg er igang med en links side inde på dinelbil.dk, så jeg kunne da linke den anden vej. Har alligevel en del besøgende hver dag.

Det er altid godt med forbindelser i denne verden :o)

Christina

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 10:24

Hej Christina

Det er et spændende emne du beskæftiger dig med og er selv tosset med biler, dog ikke med elbiler :-)

Det er en emne der har været vendt om på flere bilforums hvor de samme ting går igen og igen, nemlig rækkevide og pris

Jeg kan godt se fordelene ved det men når rækkeviden,pris samt opladningstid er forbedret så har elbilerne en chance her i Danmark

Indtil da er det op ad bakke...

Indenfor de sidste par år er der kommet nye motorteknologier feks. mindre motor med turbo/komprosser = samme effekt som motor uden turbo/kompressor og ikke mindst længere på literen, dette er både gældende indenfor benzin og diesel biler

En anden alternativ som jeg er tilhænger af er jo hybrid biler som burde have større fokus lige nu indtil elbilerne kan opfylde samme krav

Håber du kan bruge det til noget ellers skyd løs 

God weekend

Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Resultat byg Skrevet kl. 12:37

Hej Christina kan du ringe til mig på 26 21 21 22 så kan vi tage en snak vedr. den ide

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:19

Hej Christina,

Jeg er også bosat i KBH, hvor der er lidt mere gang i elbilerne. Man ser ofte Tesla Roaster og Renault Fluenze efterhånden.

Jeg har websitet www.dreamcar.dk og hvis du er interesseret kan du skrive en eller flere artikeler om elbiler og smide dem op gratis.

Tesla S står på min liste over biler jeg gerne ville eje.

Mvh. Morten

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 19:37

Hej Christina

Det lyder spændende :-)

Jeg har en baggrund i el-branchen - er uddannet elektriker og elinstallatør og har arbejdet meget med solceller de seneste år, igennem egen virksomhed i Silkeborg. Jeg har dog valgt at skifte branche og bruge min erfaring til bl.a. at fungere som konsulent inden for opstart af virksomhed, udvikling og ledelse.

Måske jeg kan hjælpe dig videre, eller fungere som sparringspartner...

Du kan læse mere om mig og finde mine kontakt oplysninger på min hjemmeside th75.dk

Mvh. Thomas Hansen

Passioneret iværksætter...
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)