Hej Alle Mand :o) Jeg har startet denne side: www.dinelbil.dk Jeg vil gerne udbrede budskabet om elbilen, specielt til mennesker der ikke ved så meget om det. Indtil videre er det uden afkast, da de par firmaer jeg har hjulpet igang med køb af elbiler har fået min service gratis. Mest for at få lidt erfaring, før jeg evt. begynder at tage penge for det :o) På LinkedIn har jeg fået et par gode kontakter, men igen syntes jeg det sidder fast. Jeg er selvlært elbils "ekspert", brænder helt vanvittigt for dem og planen i fremtiden er udelukkende at mit arbejde skal omhandle elbiler og lign. Hvis der sidder en elbils ildsjæl, eller en person der syntes det kunne være sjovt at arbejde videre med sammen med mig, så hører jeg enormt gerne fra dig/jer :o) Håber vi skrives ved :o) |
Hej Christina
Jeg er selv meget glad for og interesseret i elbiler, men måske på et hobby plan i forhold til dig. Jeg vil selv gerne have en elbil, når den gamle Polo skal skiftes ud. Jeg bor desværre i Kbh., kan se at du er fra Århus. Jeg vil gerne linke til din side fra min blog. Måske kan vi bruge hinanden engang i fremtiden.
Hilsen Katrine