Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af applikationer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har i flere måneder arbejdet med en række ideer til, hvordan man effektivt kan markedsføre en færdigudviklet APP. En af ideerne bygger på, at apps bruges som salgsfremmende markedsføringsmiddel ved salg af andre produkter. Jeg er lidt låst fast på, at jeg gerne vil starte eller være partner i en virksomhed der udvikler apps, og markedsfører dem. Dette er på trods af, at min viden omkring selve udviklings processen er begrænset. Jeg har læst, at man kan betale APP udviklere for at udvikle en APP, men selvfølgelig også ansætte en udvikler. Derfor har jeg forsøgt at komme i kontakt med danske udviklere af apps, men dette er ikke lykkedes.

Har i nogen forslag til, hvor jeg kan komme i kontakt med danske udviklere af apps?

Er der nogle her fra Amino der har erfaring med udvikling af apps og kunne tænke sig at høre nærmere?

Venlig hilsen

Kasper

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:54

Hvilken type apps er der tale om? Facebook, iphone/android?

-

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:13

Hej Brian. Der er primært tale om apps til enten iOS eller android. Min egen viden om apps er begrænset, og det er derfor jeg søger mulig partner der vil være en del af projektet. Har også overvejet muligheden for at betale en udvikler for at udvikle en bestemt app.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 13:52

Det undre mig du ikke har kunne finde danske udviklere. For der er masser af os i Danmark Big Smile

Måske denne facebook Gruppe er noget for dig: https://www.facebook.com/#!/groups/517815748244276/

Du skal være velkommen til at sende dine idéer til mig. Så kan jeg enden guide dig videre i forløbet, eller vi kan måske lave noget samarbejde.

-

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)