Jeg er ved at starte egen virksomhed - surprise! Enkeltmandsvirksomhed indtil videre, men mangler en samarbejdspartner... tror jeg. Der er alt for mange opgaver og alt for lidt tid og to hjerner sparrer bedre end en, ik? Eller gør det bare hele processen mere kompliceret??? Konceptet er lavet, så mangler egentligt bare en der brænder for den samme ide. Har erfaring og indsigt på området og evt. noget ekstra at kunne tilføre. Findes det? Tjek hjemmesiden og se om det er noget for dig: www.fabricphilosophy.com Det er meningen vi skal tjene mange penge, men du skal kun hoppe med på vognen, hvis du brænder for det! |
Hej Ann Lene
Tillykke med at du har fundet vej til den selvstændiges verden ;-)
Det er svært at svare på om det er en fordel eller ulempe at være flere om en virksomhed.
Finder man den rette person kan det være nyttigt at have et godt team og en af sparre med.
Men omvendt. Bliver man uenige og fungerer man pludselig ikke ordentlig sammen kan det være en hæmmende sko for sig selv og udviklingen af virksomheden.
Så alt i alt vil jeg sige at det kommer an på indgangsvinkel og om man passer sammen med den partner man får / finder.
Har kigget på din website og du får lige et godt råd herfra.
Få nogle lækre fotos på og brug en anden skrifttype.
Det er for meget sort / hvid og der er for meget tekst. Forsiden skal fange og det synes jeg ikke helt den gør.
Håber du kan bruge min feedback ;-)
Nu du er ny / kommende erhvervsdrivende så kan jeg anbefale dig at tilmelde dig iværksættermagasinet Start Op.
Det er gratis og magasinet udkommer hver måned.
Der finder du nyttige artikler og gode råd fra eksperter som kan gavne din virksomhed.
Du kan også læse om andre iværksætteres udfordringer og få gode råd med på vejen.
Det gælder jo om at du får de bedste odds for at overleve og få succes med din virksomhed.
Tilmelding og link til iværksættermagasinet finder du her.
www.startopmagasinet.dk
Held og lykke
Hilsen
Ronni