Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej jeg overvejer at starte et murerfirma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg overvejer at starte et murerfirma jeg har brug for hjælp med materialer hvor jeg skal købe dem henne og hvor meget det vil koste er der nogen der kan hjælpe mig med det
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:48
Fra Køge
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:15
Tak Dennis
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:50

Hej.

Det kan jeg hjælpe dig med. Du kan se lidt om hvad jeg tilbyder her www.opstartsfasen.dk Og så har jeg selv været selvstændig murer i mange år.

Du kan lige sende en PM hvis du vil høre mere.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 10:44

Hej Smokey
Med hensyn til råd og vejledninger og om at læse om andres udfordringer med virksomheder kan jeg anbefale dig at tilmelde dig iværksættermagasinet Start Op.
Det er helt gratis og udkommer hver måned.
Man kan jo lige så godt lære af andres fejltagelser og undgå helt de samme udfordringer ved opstart.

Du kan tilmelde dig og finde magasinet her:

www.startopmagasinet.dk 

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Fra  vejen entreprise kompagni aps Skrevet kl. 19:12

Hej smokey,

Med hensyn til hvor du skal købe dine materialer henne er det den nemmeste ting ved at starte murerfirma op.

Jeg vil andbefale dig at du opretter konto i to forskellig byggemarkeder og så prøver at sammenligne hvor du får de bedste priser og vejledning henne.

Jeg vil mene det er bedre at have en dygtig sælger der kan hjælpe dig med råd, mængder og vejledninger i starten er alfa omega.

Det behøver ikke at koste meget at starte op, du har formentlig det meste håndværktøjværktøj selv.

Vent med at købe de store maskiner og lad være med at lease en bil til du ved du kan få det til at køre rundt, køb en gammel varevogne(ældre) eller en trailer du kan spænde efter din privat bil.

Husk at få styr på dine forsikringer.

Lav en masse flyers og del dem ud, få dine venner til at dele du er startet på facebook, evt få den lokale avis til at skrive en artikel om dig (gratis) 

I starten kan det være en god ide at at leje sig selv ud til andre byggefirmaer, indtil du får din egen kunde kreds.

Mvh

Casper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)