Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Små web-shops kan også - fritlægning af billeder.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Grindsted
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Fra  dampetten.dk Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej på siden.

Da jeg for nylig startede min lille web-shop, fik jeg det gode råd af erhvervsfolk som jeg talte med, at jeg skulle sørge for at have så gode billeder som muligt på shoppen. Jeg så straks logikken i dette, så jeg skyndte mig at købe et lystelt hvor jeg kunne tage nogle produktbilleder med fornuftig belysning. Resultatet blev faktisk ret ok når man tager i betragtning at jeg ingen erfaring har på området.

I sidste uge ramte jeg så en tråd her på amino hvor emnet "frit lægning af billeder" var oppe. Jeg blev meget overrasket over hvor ligetil det var og kort tid efter havde jeg oploaded en stak billeder på smartclipper.dk. Billederne var faktisk lynhurtig tilbage og her var det så at en ny verden åbnede sig for mig. De fritlagte billeder giver virkelig shoppen et løft.

Den største overraskelse var at det kun koster omkring syv kroner pr. billede, så man kommer rigtig langt for 500-1000 kroner. At smartclipper så gav en uovertruffen service var jo bare en bonus.

Mit råd er helt klart: Giv jeres shop et løft ved at få jeres produktbilleder fritlagt.

e-cigaretten - bedst hos dampetten

e-cigaretter, e-juice og tilbehør.

Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 01:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

hmm.. Skod hjemmeside opbygning!

Man kan jo ikke engang se noget om hvad det handler om uden at tilmelde sig først! Jeg ville ikka ane hvad sitet omhandler hvis ikke du, søren lige havde skrevet det.

Men takker for linket ;-)

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Fra Grindsted
Tilmeldt 21. Sep 12
Fra  dampetten.dk Skrevet kl. 01:50

Hej Kenny

Siden er sådan som jeg ser det et værktøj som man bruger til at oploade billeder. du kan gå ind på min side og se hvad de har gjort for mine amatør billeder, man ser det nok bedst ved billederne under Urtegården. Jeg er vildt glad for det de har lavet til mig og når jeg får taget nogle bedre billeder, vil jeg også have det gjort ved dem. Jeg tror virkelig på at det sælger bedre. Jeg lavede en aftale med Frederik her inde fra (http://www.amino.dk/bizz/smartclipperdk7514) og når de har lavet jobbet sikre de sig at du er tilfreds, ellers gør de det om igen så vidt jeg husker.

Tro mig, det er det hele værd.

Tilmeldt 20. Oct 12
Skrevet kl. 01:54

ahh ok, så er det mere til at forstå (på en måde) hvorfor der ikke er noget at vise..

Syntes dog stadigvæk det er underligt de ikke kunne skrive lidt om hvad de tilbyder, eksempler på deres arbejde, eller i det hele taget bare lidt intro om siden.

Men super jeg nu kender sitet, så ved jeg hvor jeg skal henvende mig hvis jeg skal bruge det en dag ;-)

PS:

Nogle der kan oplyse mig hvorfor jeg har fået en stjerne for det sidste indlæg i debatten her ? .. (Og hvor jeg kan se den! Fik bare en mail om det.)

Syntes da det er rimelig konstruktiv kritik.. Muligvis lidt groft skrevet, men nu vi jo heller ikke til ofbal, så regner ikke med dette skulle være et problem..

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Fra Grindsted
Tilmeldt 21. Sep 12
Fra  dampetten.dk Skrevet kl. 02:16

Du kan ihvertfald rolig bruge dem hvis det bliver aktuelt og jeg har stadig ikke fået armene nedSmile

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 05:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kenny p:
Nogle der kan oplyse mig hvorfor jeg har fået en stjerne for det sidste indlæg i debatten her ? .. 

Syntes da det er rimelig konstruktiv kritik.. 

Karmastjernerne afspejler andre brugeres opfattelse af dit indlæg, hvor du skriver:

Kenny p:
hmm.. Skod hjemmeside opbygning!

Det kunne godt se ud, som om din kritik ikke opfattet så konstruktivt, som du mente den.

Kenny p:
Muligvis lidt groft skrevet, men nu vi jo heller ikke til ofbal, så regner ikke med dette skulle være et problem..

Det var der så nogle, som var uenig i. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Oct 12
Skrevet kl. 05:59

Ja.. Det kunne godt tyde på jeg burde tage fjølshandskerne på .. 

Men håber dog "ofrene" for mine kommentarer overlever, og kikker på det uden at tage det som et personligt angreb. Jeg er nok bare lidt for ligetil (som jeg er privat) og glemmer muligvis at folk ikke kender mig her, og derfor tager det lidt mere firkantet end det bliver ment.

Fløjlshandskerne er hermed taget i brug Wink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 06:40

Hej Søren,

Tak for indlægget - er virkelig glad for du var tilfreds med produktet og servicen. Hertil var det også enormt behageligt at have dig som kunde - håber du kommer igen :)

Ang. billeder er jeg selvfølgelig fuldstændig enig ;) - Ej, en side som f. eks Amazon har sat det som krav at billeder skal fritlægges. Der er ingen tvivl om at produktbilleder er afgørende, da forbrugerne er blevet mere kritiske. Hertil kan man nå rigtigt langt ved at fotografere selv og efterfølgende få en grafiskvirksomhed i Asien til efterbehandle billederne.

Men igen det kan jo lige lave en vurdering af. Vi er hvertfald klar til at hjælpe :)

Rigtig god dag.

Bedste hilsner

Frederik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 07:39

Hej Kenny,

Lidt hård kommentar efter alt det nedslidning arbejde (4 måneders udvikling), men enig. Det er helt bevidst.

De sidste par måneder har jeg lavet iskoldt kanvas salg kun til stor kunder. Rædsomt, men læste Hans ekspert blogindlæg om telefonsalg var en stor opløfter til mig: Klik her!. - kan klart anbefales. Specielt fordi manden selv løfte knoglen efter han skrevet indlægget det er da inspirerende. Nårh, videre - Har haft rigtigt mange børnesygdomme i mit system. Dog har det været små fejl som var til at rette forholdsvist hurtigt, hvis man er i dialog med kunden.

Fordelen ved dem der levere de store mængder af billeder (packshoots), er at det er billeder i lav kompleksitet, som blot skal gemmes i JPG. med hvid baggrund + en clipping path.

Det gør fejlsøgningen meget lettere for mig. Heller stå med en kunde end 10 små kunder der har forskellige problemer. Hertil vil de 10 kunder måske levere 100 billeder samlet, hvor stor kunden leverer 1.000 billeder. Set i forhold til servicetiden er det en meget dårlig forretning. (jeg har haft en dropbox løsning kørende sideløbende, så har ikke skuffet med levering hos storkunder pga. fejl i systemet)

Derudover har jeg omstruktureret hele mit koncept, og lancerer blandt andet en ny prisstrategi for at gøre mig klar. Lige nu er det totalt lavsæson med fritlægning, men 1. januar eksplodere det pga. kollektionerne. Ikke for sjov jeg startede min virksomhed 1. januar sidst år Stick out tongue

Men i går fik jeg de sidste rettelser på plads med programmørerne. Har valgt at opholde mig i Vietnam nu i to måneder med henblik på kun at få systemet klart, og sat produktionen i stilling - det er så meget lettere at programmere når man sidder ved siden af programmørerne :). (jeg er så også i gang med et andet projektt)

Nu efter alt er på plads med systemet lancere jeg den nye hjemmeside enten i morgen eller mandag. Hvis du vil have et smug kig kan du klikke her: Klik her! - den indholder alt hvad du efterspørger, og derudover mega fed :) (bare se væk fra tekst er ikke skrevet endnu)

Smartclipper.dk er en side forretning for mig, og vil blive brugt rent strategisk til en ny forretning jeg gerne skulle åbne marts næste år når jeg tilbage i Vietnam. Jeg ser det som fuldendt nu, så det handler om en ting, at tjene penge og bruge den til at erhverve nye kunder med henblik på den nye forretning. Hertil har jeg stiftet en virksomhed med min kæreste og lancerer en applikation d. 1. januar - det er et heeelt andet projekt Wink

Vil dog lige sige, at jeg har fået meget positiv feedback her på Amino, men har helt klart skuffet et par faste Amino kunder pga. fejl i systemet - har jo dog gjort alt for at rette op på. Så Smartclipper.dk skal ikke ses som helt perfekt :).

Håber det nu giver lidt mere mening ang. hjemmesiden for kan 100 % følger dig i det nok er lidt underligt for en førstegangs kunde :)

Rigtig god dag.

Bedste hilsner

Frederik

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 10:48

Fandt lige denne tråd :) Fritlægning fungere 100% super, men hvis man har billeder hvor man kommer til, at spejle kameraet så er det et problem :) Har jeg med mine covers til Iphone. Nogen det ved hvordan jeg udgår det? ;)

Mvh Lasse

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)