Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille it virksomhed søges til sammenlægning med min virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et firma der laver lidt af hvert inden for IT, her under: Specialbyggede website, CMS sider, remote backup, hosting, it support mm. altså mere eller mindre alt.

Vi er to personer på fuld tid, men jeg føler ikke længere at jeg kan holde fokus på forretningen grundet andre aktiviteter.

Derfor søger vi en som selv har en forretning med samme ydelser som vil være med til at drive de to forretninger videre sammen. Jeg forestiller mig du er på et stadie hvor du har for meget arbejde til dig selv og for lidt til en ekstra mand, sammen kan vi lave noget stort.

Det er godt hvis du er teknisk men har dine primære kompetencer inden for design og salg. Vi er meget tekniske og halter måske lidt på disse punkter.

Vores plan er at blive uafhængige af opsøgende salg via løbende abonnementsydelser og dermed have fokus på at udvikle egne produkter. Vi har i dag en del færdige produkter der kører, så potentialet er der.

Du bor i Aarhus så vi kan sidde på kontor sammen.
Vi er hhv. 26 og 31 så hvis du er i denne aldersgruppe klager vi ikke.

Lad mig høre fra dig hvis dette har interesse.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 22:19

Med hensyn til Online Backup, hvilken program bruger i? og hvor har i jeres server?

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 06:59

Det var et spørgsmål lidt uden for kategori men okay :-) vi benytter ahsay og har vores servere lokaliseret i Frisch Parken i Aarhus.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54

Hejsa

Jeg kunne godt have interesse i et samarbejde, jeg er Sælger og har stor erfaring med abonnementer...

Kontakt mig venligst på 22957777

Mvh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)