Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjbutikker må meget gerne kontakte mig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg står og vil starte min egen webshop. Før jeg vil gå i dybden med projektet, vil jeg søge om at lave affliate program med tøjvirksomheder, hvilket betyder, at jeg vil øge deres salg, da jeg bruger deres varer. 

Som jeg har forsået aflliate marketing, betyder det, at jeg får en pris for varen. Det kunne være 300 kr for en trøje. Herefter sælger jeg den selv for 400 kr. Jeg sender ordren til virksomheden, jeg har affliate program med, og herefter vil jeg modtage de 100, som jeg har tjent. Kan det passe, at det er det, som det går ud på?

Jeg søger desuden nogle tøjbutikker, som vil indgå en sådan aftale med mig. Jeg glæder mig til at høre fra jer!

MÅLGRUPPEN: Unge, som er modebevidste. Her søger jeg mærke som Ralph Lauren, Carhartt, G-star, Rascals, Just Junkies o.lign.

Mvh.

Kiranan Vijayakanthan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 21:04

Det ser godt ud! Tusind tak! 

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:07

Er det ikke dropshipping du tænker på i dit indlæg? Du modtager ordre fra kunde -> Du sender ordrer til leverandør -> leverandøreren står for leveringen til kunden

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 21:12

Hej Tobias,

Jeg er heller ikke sikker på hvad jeg forstod af trådstarters indlæg? :D

Kiranan, du får affiliate til at lyde så uendeligt nemt? :) - pas på med ikke at brænde nallerne på det... Det er ikke noget man bare sådan lige gør? :) det er det indtryk jeg får af dit indlæg...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 21:17

Kunne ikke finde ordet for det, men ja, jeg har lige læst om det. Tror, du har ret!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 21:18

Mehmet Aslan:
affiliate

Det var en fejl. Det var dropshipping, jeg mente!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)