Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hente medarbejder i udlandet?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Nej, det handler det ikke om. Det handler om, at det er et kæmpestort skridt at udvide fra en til to mand i en virksomhed. Især hvis der ikke helt er økonomi og ordrer til det endnu. Og ved brug af udenlandsk arbejdskraft er der ikke mulighed for at ansætte på deltid eller med lav startløn til senere forhandling, som jeg har set brugt andre steder.

Er der nogen, der kender til andre, der har et reelt problem med reglerne omkring udenlandsk arbejdskraft?

mvh. tina

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 13:24

Hej Tina

Jeg kan ikke rigtig se der er et problem, da du ikke har fortalt hvilken typer opgaver der skal løses?

Reglerne er nu sådan som de er, akkurat som på mange andre områder, er der regler og man kender dem og planlægger efter de regler som her nu en gang er.

Er det en højtuddannet du ønsker til landet, men kan ikke betale de der +300k eller hvad er det du ønsker?

Tilmeldt 22. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:50

Hej Juul

Jeg har ikke noget firma og har altså bestemt ingen planer om at importere arbejdskraft :-) Jeg arbejder med kommunikation og efterlyser erfaringer med problemer med at importere arbejdskraft.

Jeg beklager, hvis jeg har mudret mit budskab til ved at fortælle om de erfaringer, jeg har hørt om. Jeg søger IKKE hjælp eller input til en aktuel situation, men som sagt kun firmaer, der har erfaringer med problematikken, og som gerne vil fortælle mig om det.

Jeg håber, at det nu er lykkedes mig at gøre mig forståelig :-)

mvh. tina

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)