Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor finder jeg hjælp til udvikling af koncept.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg håber meget i kan hjælpe mig.

Jeg har igennem flere år udviklet mine egne figure (illustrationer) som henvender sig til børn.

jeg ved at figurene er søde og vil helt sikkert blive et hit, hvis jeg bare kan finde ud af at komme videre.

jeg har en veninde som gerne vil være forfatter og vi har i fællesskab skrevet historier og illustreret der nu er blevet til mange ideer til børnebøger. og vi har også en del færdige. men men men.. hvordan kommer vi videre, jeg ønsker ikke at bøgerne "bare" skal udgives igennem et forlag men

jeg ønsker at figurene skal være et koncept som fx. diddl, hvor man kan købe forskellige ting (wallstickers, uroer, bamser, samleobjekter mm.) men hvordan kommer jeg videre, skal jeg evt. kontakte motto (som står bag diddl) eller kender i måske nogle andre firmaer der gør lidt det samme, eller har i andre ideer til hvordan jeg får min drøm ud i virkeligheden. ? og hvis jeg kontakter et koncept udviklings firma som fx. motto, hvad skal jeg så være opmærksom på? kan de uden videre hugge min ide, og selv udføre den uden mig. ? skal jeg fx have taget patent på navnet eller figurene ? eller beskytter copyright mig rigeligt ?

det blev en lang smøre håber nogle har ideer til mig, og hvordan jeg kommer videre. hvis det stod til mig, ville jeg selv stå for det hele, få printet bøger, produceret "legetøj" osv osv.men det er et alt for stort arbejde til en person. så er det ikke bedst at gøre det igennem et firma?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)