Håber jeg ikke lyder komplet idiotisk, men kikkede lige på din laan-penge side, og kan ikke helt forstå hvordan du kan tjene penge på den ?
Har du fjernet nogle reklamer som du fik nogle klik fra, eller.. ? Jeg laver ikke selv tilsvarende ting, så tilgiv mig mine muligvis basale spørgsmål, men blev lidt nysgerrig.. Har et par gode domæne navne som bare "står og står", kunne jo være man skulle lave noget med dem. ;-)
Mvh
Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!
Håber jeg ikke lyder komplet idiotisk, men kikkede lige på din laan-penge side, og kan ikke helt forstå hvordan du kan tjene penge på den ?
Opslaget i denne kategori er forbeholdt tilbud, ikke debat.
Tråden er afsluttet af trådstarter. Hvis du har spørgsmål af mere generel karakter, så prøv eventuelt at kontakte trådstarter i personlig besked.
Vi låser tråden her.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn