Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fransk studerende søger praktikplads

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg har længe været registreret her på siden og tjekker nye debatemner hver dag, da iværksætteri interesserer mig meget. Indlægget skal dog ikke omhandle mig, men min skønne kæreste som jeg her vil prøve at gøre lidt reklame for.

Hun er en 22-årig fransk pige, som i øjeblikket er i gang med de sidste semestre af sin kandidatuddannelse. Hun studerer hovedsageligt sprog (engelsk samt tysk), kommunikation, marketing, management og logistik. 3 andre danske praktikpladser er allerede skrevet på CV’et og alle har været yderst tilfredse med hende. Virksomhederne har været indenfor henholdsvis tekstil- transport- og landbrugsbranchen.

Der mangles nu en sidste praktikplads før hun kan færdiggøre sin uddannelse, og hvis din virksomhed enten søger at komme ind på det franske marked eller allerede er etableret, så er dette en fremragende mulighed, som ville være en skam at gå forbi.

Praktikperioden vil være ULØNNET og starte i januar og løbe et halvt år frem. Geografisk vil det klart være foretrukken at praktikpladsen ligger i Herning eller omegn, men resten af Midt- Vestjylland kan også accepteres.

Håber på positive svar!

Mvh

Peter Engedal Koch

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Slet ingen interesserede?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:09

Der er massere af praktikmuligheder, hvis man bruger lidt tid på google - Har selv kigget på noget lignene for år tilbage.. Et godt sted at starte er selvfølgelig, at kigge på de interessante virksomheder i området - det kunne være DSV, Bestseller m.fl.

Tekstil-kontakter kan med fordel skaffes med hjælp fra TEKO. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)