Jeg har førhen været selvstændig, og dermed være momsregistreret og haft CVR-nummer. Jeg blev for nogle år siden nødt til at afmelde virksomhedens CVR-nr mv., pga. nyt fast job. Eftersom den virksomhed, som jeg pt. er ansat i, har meget lidt at lave, er det aftalt med ledelsen at jeg starter min egen virksomhed igen.
Spørgsmålet er om man kan få lov at anvende samme cvr nummer, og om dermed at "start-datoen" vil være den samme som da jeg startede virksomheden.
For en god ordens skyld, skal det nævnes at min egen virksomhed, skal udføre præcist samme opgaver som sidst.
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk
Man får slet ikke lov at anvende andet CVR nummer, et CVR nummer er personligt i et personligt selskab - men start dato vil vel formentlig blive den nye registrerings dato? men med helt samme nummer i alle fald
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER