Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra ide til udførelse - Har du et godt tilbud på hjemmeside + SEO?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg har igennem længere tid gået og puslet med en ide, den er nu vokset så stor at jeg vil have den udført. Jeg skal have oprettet en hjemmeside, og jeg skal bruge hjælp til SEO og det det indebærer.

Desværre er jeg selv en klovn til opsætning af hjemmesider, og alt hvad der indebærer online marketing. Derfor søger jeg for tiden efter tilbud på hjemmeside, starthjælp til opsætning af den, og gerne et skud frem i den rigtige retning mht. SEO osv.

Jeg har ved hjælp af vores gode ven Google fundet en masse løsninger, men jeg finder dem desværre for dyre, eller bare ikke konkrete nok.

Derfor tænkte jeg at der måske var nogen herinde der kunne sammenskrue et godt tilbud til mig, og være med til at sætte min ide til livs.

Jeg håber ihvertfald!

Mange hilsner

Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:27

Hej Michael 

Vi kan hjælpe dig, også uden at det behøves at koste en formue. 

Send mig en mail på anders@firstmade.dk og så tager vi en snak om det. 

Mvh Anders 

Co-founder firstmade - fullservice webbureau

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 17:28

Alle er frisk på at komme med et tilbud. Selv jeg! :)
Men for at give et reelt bud, og at du ikke får overraskelser, må vi vide noget mere om hvad du har i tankerne.

Hvis du ikke vil ud med din idé til alle og enhver, er du velkommen til at sende en PM til mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32

Hej Michael

Jeg kan hjælpe dig med en hjemmeside, men du bliver nød til at beskrive projektet nærmere, for at jeg kan give dig en pris.

Når jeg leverer en hjemmeside installerer jeg de nødvendige moduler til seo. Jeg yder telefonsupport på hele løsningen, hvor jeg også hjælper med seo.

Beskriv dine krav til hjemmeside enten her i tråden eller i en pm, så giver jeg dig en god pris.

Min seneste hjemmeside er: www.mininfo.dk. Der mangler stadig lidt, og en masse brugere, men det er i den stil jeg laver design.

Du kan også se mere på min hjemmeside: www.soenderupmedia.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:34

Hej Michael,
jeg er sikker på rigtig mange kan hjælpe dig, men for at kunne komme med noget mere konkret, kunne du så ikke give et lille overblik over hvilken slags site du har i tankerne (funktioner og indhold)? Hvad er din målgruppe? Er der tale om en webshop? Har du et budget på opgaven?

Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 17:40

Tusind tak for alle de hurtige svar! 

Det jeg søger er en brugerbaseret hjemmeside, lidt i stil med scootergalleri og lignende. Emnet hedder træning/bodybuilding, og ideen er at brugerne kan hjælpe/guide hinanden mht. træning og velvære.

Hjemmesiden skal indholde debatforum, galleri, følge funktion (Så brugerne kan like/følge hinanden) og så skal der være dagbøger for brugerne, så hvis man evt. er begyndt på en speciel kur eller diæt, så kan brugerne følge den pågældende bruger dag for dag, og derved følge med i resultaterne og blive inspireret.

Det er i grove træk hvad jeg er ude efter :)

Mvh Michael 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:58

Hej Michael,

hvis du har søgt på Google og det som udgangspunkt er for dyrt det hele, så vil jeg anbefale dig at kigge på WordPress og plug-ins, så kan du selv kaste dig ud i projektet uden de store omkostninger. Det giver nok ikke som udgangspunkt det optimale resultatet, men hvis dit budget er meget begrænset, så er det nok den eneste vej frem.

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 18:10

Thomas:

Hej Michael,

hvis du har søgt på Google og det som udgangspunkt er for dyrt det hele, så vil jeg anbefale dig at kigge på WordPress og plug-ins, så kan du selv kaste dig ud i projektet uden de store omkostninger. Det giver nok ikke som udgangspunkt det optimale resultatet, men hvis dit budget er meget begrænset, så er det nok den eneste vej frem.

Hej Thomas

Syntes ikke at løsningerne på Google var for dyre, men umiddelbart ikke konkrete nok. Føler ikke at jeg får det jeg vil have igennem de tilbud jeg har set på Google, det er derfor jeg søger en mere personlig og engageret person, som evt. kan sætte sig lidt ind i hvad det er jeg søger, og hvilket resultat det er jeg er ude efter :) 

Prisen for mig er ikke det vigtigste, for jeg er godt klar over at perfekte hjemmesider ikke kommer af sig selv ;-)

Mvh Michael 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)